شناسهٔ خبر: 28923562 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

عبدالله: ترور جنرال «عبدالرازق» به دست نیروهای ناتو حقیقت ندارد

عبدالله عبدالله، رئیس اجرائی دولت افغانستان، گزارشات منتشر شده در مورد ترور جنرال عبدالرازق توسط نیروهای آمریکایی را رد کرد و آن را شایعات نادرست خواند.

صاحب‌خبر -

عبدالله: ترور جنرال «عبدالرازق» به دست نیروهای ناتو حقیقت نداردبه گزارش حوزه افغانستان باشگاه خبرنگاران جوان، عبدالله عبدالله، رئیس اجرائی دولت افغانستان، گزارشات منتشر شده در مورد ترور جنرال عبدالرازق توسط نیروهای آمریکایی را رد کرد و آن را شایعات نادرست خواند.

رئیس اجرائی دولت افغانستان امروز در نشست شورای وزیران گفت: این شایعه را قاتلان عبدالرازق شهید پخش کردند و پخش ای شایعه که این عمل توسط حمایت قاطع صورت گرفته، ریختن آب به آسیاب دشمن است.

جنرال عبدالرازق فرمانده پلیس و جنرال مومن حسین‌خیل، رئیس امنیت ولایت قندهار روز پنجشنبه هفته گذشته در نتیجه تیراندازی که گفته می‌شود از سوی محافظ والی قندهار صورت گرفته کشته شدند. این حمله درحالی صورت گرفت که نشست امنیتی مشترک میان مقام‌های محلی و فرمانده عمومی نیروهای حمایت قاطع برگزار شده بود.

پیش از این، شماری از کاربران رسانه‌های اجتماعی، با نشر تصاویر جلسه مقام‌های ملکی و نظامی قندهار با فرمانده نیروهای حمایت قاطع ادعا کرده اند که جنرال عبدالرازق توسط یکی از محافظان فرمانده نیروهای حمایت قاطع کشته شده است.

جنرال عبدالرازق یکی از قدرتمندترین فرماندهان پلیس در جنوب افغانستان بود و پیش از این از ده‌ها حمله تروریستی جان سالم به در برده بود.

گروه طالبان مسئولیت حمله بر جنرال عبدالرازق را بر عهده گرفتند.

انتهای پیام/

 

نظر شما