شناسهٔ خبر: 28914190 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: فدراسیون کوهنوردی و صعودهای ورزشی | لینک خبر

آئین افتتاحیه چهارمین دوره جشنواره بین المللی بیستون + عکس

صاحب‌خبر -


چهارمین دوره جشنواره بین المللی بیستون عصر روز یکشنبه 29 مهر ماه، در کاروانسرای سنتی «بیستون» با حضور جمعی از مسئولین فدراسیون کوه‌نوردی و صعودهای ورزشی، مسئولین استان کرمانشاه و ورزشکاران شرکت کننده داخلی و خارجی، رسماً افتتاح شد. 

این رویداد طی سه روز آینده با برگزاری برنامه های مختلف اعم از «دیواره‌نوردی»، «پرش»، «پرواز»، «اسلک لاین و های لاین» و نشست‌های انتقال تجارب، ادامه خواهد یافت.  

مشروح سخنان «رضا زارعی» رئیس فدراسیون کوه‌نوردی و صعودهای ورزشی در آئین افتتاحیه:

 رضا زارعی در افتتاحیه چهارمین جشنواره بین‌المللی سنگنوردی بیستون ضمن خیرمقدم به حضار و شرکت‌کنندگان اظهار داشت: بسیار خرسندیم که یکبار دیگر در یک رویداد فرهنگی ورزشی میزبان شما هستیم.

وی افزود: امیدواریم در قالب چهارمین جشنواره سنگوردی بین‌المللی تعاملات خوبی را در زمینه‌های فنی و فرهنگی و دانش روز دیواره نوردی برگزار کنیم.

 رییس فدراسیون سنگنوردی بیان داشت: حالا دیگر این جشنواره با برگزاری سه دوره گذشته به جایگاه خوب و ارزنده‌ای در بین دیواره‌نوردان خوب خارجی و داخلی دست یافته است.

 زارعی از این جشنواره به عنوان یک فرصت طلایی برای همه شرکت‌کنندگان یاد کرد و گفت: همه می‌توانند از آن بهره ببرند و امیدواریم دستاوردهای چهارمین دوره به مراتب از جشنواره های دیگر بیشتر باشد، چراکه ما همواره به افق های روشنتری می نگریم.

وی خاطرنشان کرد: با این بستر سرشار از دوستی اطمینان داریم که با ارتباطات خوب فرهنگی ورزشی می توانیم به درجات بالاتری دست یابیم.   

تصاویر در ادامه: ... 

نظر شما