شناسهٔ خبر: 28911392 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

۲۰ هزار زائر کرمانی اربعین با اتوبوس منتقل می‌شوند

R7860/P1357/S6,67/CT15

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمان با اشاره به اینکه امسال پیش‌بینی انتقال ۲۰ هزار نفر از زائران اربعین استان را با اتوبوس تا مرز را داریم گفت: کرمان آمادگی ۵۵۰ سفر اتوبوسی برای انتقال زائران دارد.

صاحب‌خبر -

سیدعلی حاج‌سیدعلیخانی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرمان، با اشاره برگزاری جلسات متعددی با شرکت‌های حمل و نقل مسافر و کالا در استان کرمان اظهار داشت: از آنجا که مسئولیت کمیته حمل و نقل ستاد اربعین حسینی در استان کرمان برعهده اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای است برنامه‌ریزی‌های لازم در زمیه انتقال زائران اربعین تا مرز انجام و تمهیدات لازم اندیشیده شده است.

وی با یاداوری اینکه در سال گذشته حدود 16 هزار زائر اربعین از استان کرمان از طریق ناوگان اتوبوسی تا مرز انتقال یافتند گفت: این زائران با 450 سفر اتوبوسی به مرزها اعزام شدند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمان با اشاره به اینکه امسال استقبال زائران از این سفر معنوی بیشتر شده است افزود: با توجه به ثبت‌نامی که در سامانه انجام شده امسال پیش‌بینی انتقال 20 هزار نفر از زائران استان را با اتوبوس تا مرز را داریم.

وی با بیان اینکه مرزی که امسال برای زائران کرمانی در نظر گرفته شده مرز شلمچه و چذابه است عنوان کرد: با توجه به رشد تعداد مسافران در کرمان پیش‌بینی حدود 500 تا 550 سفر اتوبوسی برای انتقال این زائران از استان کرمان انجام شده است.

حاج‌سیدعلیخانی به افزایش نرخ در هزینه قیمت بلیط‌های اتوبوس اشاره و کرد و گفت: با هماهنگی‌های انجام شده با شرکت‌های اتوبوسرانی در استان کرمان برای انتقال زائران به این سفر معنوی هیچ‌ گونه افزایش نرخی نسبت به سال گذشته در استان نداریم.

وی با بیان اینکه کسانی که به صورت اینترنتی خرید بلیط را انجام دهند از تخفیف 10 درصدی برخوردار می‌شوند گفت: امسال این امکان برای زائران اربعین فراهم شده که از الان می‌توانند بلیط بازگشت خود را هم خریداری کنند.

انتهای پیام/ح

نظر شما