شناسهٔ خبر: 28911254 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

علی مرادی در گفتگو با خبرگزاری برنا:

کاروان ورزشی ایران شگفتی‌ساز رقابت‌های المپیک جوانان بود

رییس فدراسیون وزنه برداری کشورمان گفت: ورزشکاران ایران با غیرت به مصاف حریفان خود رفتند و توانستند شگفتی ساز این دوره از رقابت‌ها باشند.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ علی مرادی، رییس فدراسیون وزنه‌برداری درباره عملکرد کاروان ورزشی ایران در رقابت‌های المپیک جوانان در گفتگو با خبرنگار برنا، گفت: جوانان ما توانستند در المپیک آرژانتین تاریخ سازی کنند و با کسب مدال‌های خوش رنگ نشان دادند که ورزش به توسعه و پیشرفت خوبی رسیده و آینده ورزش ما در صحنه‌ های مختلف بین‌المللی با شگفتی‌سازی همراه خواهد بود.

وی ادامه داد: تیم ملی وزنه برداری در این دوره از رقابت‌ها عملکرد بسیار خوبی داشت و نشان داد که این تیم هم می‌تواند جایگزین شایسته تیم بزرگسالان باشد. جوانان کشورمان در این دوره از رقابت‌ها شگفتی ساز بودند و با درخشش آنها توانستیم در رتبه هفتمی جهان قرار بگیریم.

مرادی با اشاره به اینکه استعدادهای بسیار خوبی در ایران وجود دارد، گفت: چهارسال آینده هم با برنامه ریزی مناسب می‌توانیم در المپیک جوانان با درخشش ورزشکارانمان جایگاه هفتمی را ارتقا بدهیم و در رده‌های بالاتری قرار بگیریم. کاروان ورزشی ایران باغیرت به مصاف حریفان خود رفتند و توانستند شگفتی ساز این دوره از رقابت‌ها باشند.

نظر شما