شناسهٔ خبر: 28904813 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسکانیوز | لینک خبر

پرس تی وی بررسی می کند:

تاثیر دخالت نظامی آمریکا در پایان دادن به درگیری های سومالی

برنامه این هفته «آفریقای امروز» (Africa Today) به تحلیل و واکاوی حضور آمریکا در سومالی و تاثیر دخالت نظامی آمریکا در پایان دادن به درگیری ها در این کشور می پردازد.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه فرهنگی به نقل از روابط عمومی شبکه پرس تی وی، در این برنامه به تهیه کنندگی متیو ریچاردسون، ضمن مروری بر دو حادثه بمب گذاری در یک رستوران و کافی شاپ در جنوب غربی سومالی که باعث کشته و زخمی شدن چندین نفر شد، حمله هوایی آمریکا به مواضع گروه تروریستی الشباب در سومالی یک روز قبل از حادثه بمب گذاری مورد بحث و بررسی قرار می گیرد.

این برنامه در ادامه به بررسی دلایل افزایش حملات هوایی آمریکا به الشباب و تاثیر این حملات بر افزایش تنش ها و بی ثباتی ها در سومالی خواهد پرداخت پرداخت.

در این برنامه همچنین موضوع تخریب قسمت های زیادی از زمین های کشاورزی و زیرساخت های مردم سومالی در پی حملات هوایی آمریکا و اهداف آمریکا از عدم کمک نظامی به ارتش سومالی برای مقابله با الشباب و حمله خودسرانه به این گروه تروریستی مورد نقد و تبادل نظر قرار می گیرد.

«آفریقای امروز» با اجرای امینا تیلور، سه شنبه 1 آبان ساعت 04:00 به وقت تهران از شبکه پرس تی وی پخش می شود. تکرار این برنامه چهارشنبه ساعت 00:03 بامداد، پنجشنبه ساعت 12:00 و جمعه ساعت 10:00 پخش خواهد شد.

انتهای پیام/

279 / 279

نظر شما