شناسهٔ خبر: 28902574 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

نیروی انتظامی آماده تامین امنیت برگزاری اجلاس جهانی گردشگری در همدان است

R41405/P1494/S6,75/CT11

فرمانده انتظامی استان همدان با بیان اینکه برگزاری شایسته اجلاس جهانی گردشگری در همدان به‌مثابه آبروی ایران اسلامی است، گفت: قطعاً برای برگزاری اجلاس جهانی گردشگری، نیروی انتظامی و پلیس‌راه و راهور جلسات متعددی را پیش‌بینی کرده‌ایم.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از همدان، سردار بخشعلی کامرانی صالح ظهر امروز در نشست با عضو هیئت رئیس سازمان جهانی گردشگری اظهار داشت: گردشگری صنعتی است که امروزه امتیازات ویژه‌ای برای توسعه گردشگری در مناطق متعدد جهانی در نظر می‌گیرند.

وی افزود: در حوزه امنیتی و انتظامی همواره کمک‌رسان هستیم چرا که برگزاری یک اجلاس جهانی در فضایی مطلوب آبرویکشور و استان است.

کامرانی صالح بیان کرد: هر اقدامی که در جایگاهی به نحو مطلوب باهدف معرفی توانمندی‌های ملی انجام شود در واقع، خدمت به نظام اجتماعی است.

فرمانده انتظامی استان همدان عنوان کرد: قطعاً برای برگزاری اجلاس جهانی گردشگری، نیروی انتظامی و پلیس‌راه و راهور جلسات متعددی را پیش‌بینی کرده‌ایم.

کامرانی صالح ابراز کرد: می‌توانیم با گردشگر به بهترین نحو برخورد کنیم و به این واسطه گردشگری  زمینه‌ساز معرفی ظرفیت‌های ملی می‌شود.

وی با اشاره به اینکه در حوزه میزبانی از میهمان خارجی در اجلاس جهانی گردشگری برنامه‌ها و تدابیر لازم اندیشیده شده است، گفت: برای میزبانی شایسته از میهمانان خارجی لازم است پیش‌بینی و هماهنگی‌های لازم انجام شود.

انتهای پیام/ ع

نظر شما