شناسهٔ خبر: 28893494 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: گیمفا | لینک خبر

ویدئوهای Resident Evil 2 پوشش‌های جدید را نمایش می‌دهند

نسخه لوکس بازی Resident Evil 2 دارای یک سری پوشش بسیار جذاب برای هر دو شخصیت لیون (Leon) و کلیر (Claire) است. ویدئوهای کوتاه جدیدی که از این عنوان تهیه شده‌اند، پوشش‌های مذکور را نشان می‌دهند که می‌توانید آن‌ها را در ادامه تماشا کنید.

صاحب‌خبر -
ویدئوهای Resident Evil 2 پوشش‌های جدید را نمایش می‌دهند

نسخه لوکس بازی Resident Evil 2 دارای یک سری پوشش بسیار جذاب برای هر دو شخصیت لیون (Leon) و کلیر (Claire) است. ویدئوهای کوتاه جدیدی که از این عنوان تهیه شده‌اند، پوشش‌های مذکور را نشان می‌دهند که می‌توانید آن‌ها را در ادامه تماشا کنید.

نسخه لوکس (Deluxe Edition) بازی Resident Evil 2 دارای طرح روی جلد دو رو، محتوای دانلودی با ۵ لباس، یک اسلحه و موسیقی‌های بازی اصلی است. این نسخه که برای آمریکای شمالی در توئیتر معرفی شد، دارای یک پوشش جانبی برای شخصیت کلیر تحت عنوان الزا واکر (Elza Walker) است. او قهرمان مونث بازی Resident Evil 1.5 بود که بعدا این موتور سوار تبدیل به کلیر ردفیلد شد. از طرفی دیگر پوشش نوآر (Nior) شخصیت لیون جلب نظر می‌کند زیرا طراحی آن مشابه پوشش شخصیت سباستین کاستلانوس (Sebastian Castellanos) از بازی The Evil Within است. نسخه لوکس ۱۰ دلار گران‌تر از نسخه معمولی فروخته می‌شود.

ویدئوهای که در زیر مشاهده می‌کنید لباس کلانتر برای لیون و لباس‌های نظامی و نوآر برای کلیر را در گیم‌پلی نشان می‌دهند:

پوشش کلانتر لیون

دانلود با کیفیت ۷۲۰p

 

پوشش نوآر کلیر

دانلود با کیفیت ۷۲۰p

 

پوشش نظامی کلیر

دانلود با کیفیت ۷۲۰p

 

بازی Resident Evil 2 در ۵ بهمن ۱۳۹۷ (۲۵ ژانویه ۲۰۱۹)  قرار است که برای رایانه‌های شخصی به همراه کنسول‌های اکس‌باکس وان و پلی‌استیشن ۴ منتشر شود. اگر به نسخه‌های کلکسیونی علاقه دارید، کپکام اواسط تابستان امسال بود که از بسته مخصوص Resident Evil 2 رونمایی کرد.

برای اطلاع از کلیه اخبار نسخه بازسازی شده Resident Evil 2 می‌توانید به این بخش مراجعه کنید.

نظر شما