شناسهٔ خبر: 28891070 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

نقد «ستاره» توسط بچه‌ها

کتاب‌خورها سراغ «ستاره» نوشته محدثه گودرزنیا رفته و آن را نقد می‌کنند.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایسنا، هشتمین نشست از سلسله نشست‌های کتاب‌خورها به این کتاب اختصاص دارد که روز دوشنبه ۳۰ مهرماه از ساعت ۱۶:۳۰ تا ۱۸ با حضور نویسنده در فرهنگسرای اندیشه برگزار می‌شود.

نشست‌های تخصصی «کتاب‌خورها» یک هفته در میان  روزهای دوشنبه با حضور رضوان خرمیان و نویسنده مهمان در فرهنگسرای اندیشه برگزار می‌شود و نوجوانان علاقه‌مند در بازه سنی ۱۲ تا ۱۷ سال می‌توانند به صورت رایگان در این نشست‌ها شرکت کنند. در معرفی این گروه کتاب‌خوان آمده است: «قراره با هم کتاب بخونیم، در مورد کتاب‌ها حرف بزنیم، نویسنده‌ها رو به چالش بکشیم، کار ما از کتاب خوندن گذشته، ما کتاب رو می‌جویم.»

 رمان «ستاره» که در نشر پیدایش منتشر شده ماجرای دختر نوجوانی است که مادر خود را از دست داده و پدرش با زنی اهل افغانستان ازدواج کرده است.

در نوشته پشت جلد این کتاب آمده است: همه چیز از ازدواج پدرم، بهروز شهبازی، پزشک متخصص اطفال، با زنی اهل افغانستان شروع شد. زنی به اسم ملالی که از ازدواج اولش دختری شش‌ساله داشت به اسم فریماه.

شاید هم نه، شاید هم همه چیز از مرگ مادرم، آرزو بیاتی، شروع شد. از روزهایی که من از تمام دنیا عصبانی بودم و از همه متنفر. نمی‌خواستم کسی جای او را بگیرد...

انتهای پیام

نظر شما