شناسهٔ خبر: 28874319 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: رسا | لینک خبر

قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی:

نیازمند وحدت عملی ملت و دولت هستیم

لطفی با اشاره به ضرورت تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، گفت: امروزه نیازمند وحدت و همدلی عملی ملت و دولت با وجود همه گرایش ها و سلایق سیاسی برای عبور از پیچ تاریخی و سرنوشت ساز هستیم.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، لطفی، قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، پیش از ظهر امروز در جلسه شورای روابط عمومی های استان خوزستان، با بیان اینکه نباید نگاهمان در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی  نگاهی سازمانی باشد، افزود: امروزه یکی از اساسی ترین نیازها، شاخص لحظه ای و انجام کار متناسب با آن لحظه است که قطعا با چنین شاخصی سربلند و بر دشمنان پیروز می شویم.

قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با اشاره به اینکه باید باور کنیم که دشمن داریم، اظهار داشت: این باور به معنای واهمه و ترس نیست بلکه برای شناخت توطئه ها و دسیسه ها است تا براین اساس دفاع لحظه ای داشته باشیم.

این مقام مسؤول با بیان اینکه امروزه نظام سلطه پس از انواع جنگ، تحریم و توطئه دچار یاس و ناامیدی نسبت به شکست مقاومت و نظام اسلامی شده است، افزود: اکنون دشمن تلاش به ایجاد یأس و ناامیدی در میان مردم از طریق ضربه زدن به وضعیت معیشتی و اقتصاد دارد تا دستاوردهای انقلاب اسلامی را بپوشاند.

لطفی با بیان اینکه دشمن در پی سیاه کردن دستاوردهای انقلاب است، تصریح کرد: امروزه روابط عمومی ها باید فعال بوده و دستاوردهای انقلاب اسلامی را در داخل به بهترین شکل منعکس کنند هر چند که دشمن تلاش فراوانی از طریق ناکارآمد نشان دادن انقلاب برای جدایی مردم از نظام انجام می دهد.

وی با اشاره به اینکه دستاوردهای مرتبط انقلاب اسلامی در 40 سال اخیر در کشورهای همسایه و عرصه بین الملل باید منعکس شود، ادامه داد: دشمن با استفاده از وطن فروشان داخلی و خاندان پهلوی در پی تطهیر نظام پهلوی است که نمونه آن را در بحث قضیه مومیایی مشاهده کردیم.

قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با بیان اینکه در فضای مجازی و شبکه های ماهواره ای تلاش بسیاری در ناکارآمدی نظام اسلامی نشان داده می شود، گفت: دستاوردهای نظام را علی رغم همه فراز و نشیب ها باید منعکس کنیم و تأکیدات رهبر معظم انقلاب بر تبیین چنین دستاوردهایی بهترین گواه است.

این مقام مسؤول افزود: تلاش برای کاهش اعتماد میان مردم و مسؤولان هدف دیگر دشمنان است؛ با این حال متاسفانه مدیران در همراهی برای تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی انگیزه ای برای ارائه گزارش ندارند.

لطفی با بیان اینکه بیکاری دغدغه جدی مسؤولان است، خاطرنشان کرد: در کشورهای صنعتی نیز بسیاری از جوانان با وجود تحصیلات عالی اما بیکار هستند حال آنکه در نظام اسلامی علی رغم جنگ، تحریم و محدودیت ها فرصت های شغلی ایجاد شده و بانوان حضوری چشمگیر پیدا کردند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به مقایسه فعالیت های صورت گرفته در پیش و پس از انقلاب اسلامی و دستاوردهای چهل سال اخیر اشاره کرد و گفت: امروزه نیازمند وحدت و همدلی عملی ملت و دولت علی رغم همه گرایش ها و سلایق سیاسی برای عبور از پیچ تاریخی و سرنوشت ساز هستیم./۹۴۵۶/پ203/ب1

نظر شما