شناسهٔ خبر: 28868936 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: طرفداری | لینک خبر

پوچتینو: تکل دایر روی پای راموس نشان از روحیه تاتنهام دارد؛ این صحنه‌ها در انگلیس خطا نیستند

میلاد وفادار

دایر بار دیگر بابت تکل جدی خود روی توپ کاپیتان تیم ملی اسپانیا، مورد ستایش سرمربی خود قرار گرفت.

صاحب‌خبر -

طرفداری- مائوریسیو پوچتینو می‌گوید که تکل جدی اریک دایر روی پای سرخیو راموس، نشان از روحیه و نگرش تاتنهام دارد. 

به گزارش FFT، در صحنه یاد شده دایر بابت تکلی زمینی که ضروری به نظر نمی‌رسید، در جریان پیروزی ۳-۲ انگلیس مقابل اسپانیا با کارت زرد داور جریمه شد. پوچتینو که به دیدن چنین صحنه‌ای افتخار می‌کند، از پایه گذاری روحیه جنگندگی در اسپرز می‌گوید.

تکل دلپذیری بود، نه؟ تکل خوبی بود. او توپ را لمس کرد و خشن بود. چنین صحنه‌ای در انگلیس هرگز خطا نیست. البته که اوضاع در اروپا فرق می‌کند اما در انگلیس اصلا خطا نیست. اما باید همین طور شجاع بود. ببینید، دایر یک هافبک تدافعی است که در حال تحت فشار گذاشتن راموس در محوطه جریمه بود و این همان ذهنیتی است که ما از همان روز اول تلاش کردیم تا به بازیکنان‌مان منتقل کنیم. البته که به این نگرش افتخار می‌کنم. رویکرد فوق العاده‌ای بود که ما نیاز داریم همیشه از آن برخودار باشیم.

تکل دایر چهار دقیقه قبل از این زده شد تا رحیم استرلینگ گل اول بازی را به ثمر برساند. از نظر پوچتینو چنین تکلی می‌تواند شور و شوق را به اردوی تیم منتقل کند.

سیگنالی که به حریف خود می‌فرستید خلی مهم است؛ این که بگویید: «از تو نمی‌ترسم. ما به اینجا آمدیم تا شما را شکست بدهیم». ممکن است خوب یا بد بازی کنیم اما چیزی که همیشه اهمیت دارد، نگرش تیم است. اگر نگرش‌های متفاوتی وجود داشته باشد، طبیعتا اوضاع کاملا فرق می‌کند و نتیجه متفاوتی هم به دست می‌آید. تنها با استعداد نمی‌توان تمامی تیم‌ها را شکست داد. اما وقتی استعداد با نگرش درست همراه شود، شرط کافی فراهم است.

نظر شما