شناسهٔ خبر: 28862827 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

دبیر ستاد عالی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد خبر داد

تقدیر از برگزیدگان جشنواره بچه‌های مسجد در شب میلاد حضرت زهرا(س)

دبیر ستاد عالی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد گفت: برگزیدگان جشنواره بچه‌های مسجد در ۱۰ رشته، پنجم اسفند و در شب میلاد حضرت فاطمه زهرا (س) معرفی و قدردانی می شوند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مسجد و کانون های مساجد خبرگزاری شبستان به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی ستاد عالی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور، حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر حبیب رضا ارزانی با اشاره به استقبال از جشنواره هنری بچه‌های مسجد، گفت: فعالان کانون‌های فرهنگی هنری بچه‌های مسجد از اواخر مرداد آثار هنری خود را در رشته‌های نمایش، عکس و سرود و ...  به دبیرخانه جشنواره ارسال کرده اند که پس از ارزیابی برترین‌های آن انتخاب می شوند.

 

وی افزود: قرار است برگزیدگان جشنواره بچه‌های مسجد در ۱۰ رشته، پنجم اسفند و در شب میلاد حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها معرفی و قدردانی شوند.

 

دبیر ستاد عالی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد در خصوص استقبال از طرح ملی اوقات فراغت تابستان گفت: همزمان با آغاز ماه تیر حدود یک و نیم میلیون نفر از برنامه‌های متنوع اوقات فراغت در بیش از ۲۰ هزار کانون فرهنگی هنری مساجد کشور بهره‌مند شدند که از کانون‌های فعال در این زمینه  قدردانی شد.

نظر شما