شناسهٔ خبر: 28862656 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: نصر-قدیمی | لینک خبر

خبر/

آیین تکریم و معارفه مدیرکل بنیاد استان آذربایجان شرقی برگزار شد

نصر: آیین تکریم و معارفه مدیرکل بنیاد استان آذربایجان شرقی روز پنج‌شنبه ۲۶ مهر با حضور مهدی ایزدی معاون حقوقی و امور مجلس بنیاد و حسن مصلحی مدیرکل دفتر ارزیابی عملکرد بنیاد شهید و امور ایثارگران برگزار شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش نصر، معاون حقوقی و امور مجلس بنیاد در مراسم تکریم قاسم صمدیان مدیرکل سابق و معارفه عباس پور حسن مدیرکل جدید بنیاد استان آذربایجان شرقی گفت: کارکنان بنیاد شهید و امور ایثارگران توفیق سپاسگزاری از خداوند متعال را با خدمت به خانواده‌های معظم شاهد و ایثارگر کسب کرده‌اند. جهاد درراه خداوند از اعمال پرفضیلتی است که کارکنان بنیاد با صبر و بردباری خود در ارائه خدمات به جامعه ایثارگری و تکریم ارباب‌رجوع هرروز به انجام می‌رسانند.

مهدی ایزدی با بیان اینکه آقای صمدیان در دوران سه دهه خدمت باعزت به جامعه معزز ایثارگری، توانست برگی بر اوراق زرین خدمت به خانواده‌های معظم شاهد و ایثارگر بیفزاید افزود: کارکنان و همکاران بنیاد باکار و تلاش خود، افضل‌ اعمال را انجام می‌دهند و بدون تردید فضیلت بیشتری را نیز کسب می‌کنند.

معاون حقوقی و امور مجلس بنیاد با قدردانی از حضور پیشکسوتان و مدیران سابق بنیاد در این مراسم افزود: در نظام جمهوری اسلامی ایران که امام راحل (ره) با رهبری خود به پیروزی رساند، بنیاد را افضل‌ نهادها دانستند و این را به استناد احادیث ائمه و معصومین بیان فرمودند.

ایزدی اجر و پاداش متصدیان و مسئولین در بنیاد را که خود از ایثارگران بوده و افراد متعهد به ‌حق‌الناس هستند را مضاعف دانست و گفت:‌ کسانی که برای فرهنگ ایثار و مجاهدت قبول مسئولیت کرده و خدمت به افرادی از جامعه را برعهده‌گرفته‌اند که اعضای خانواده و یا سلامتی خود را به‌پای نظام و دفاع از آرمان‌های شهدا و امام فدا کرده‌اند، اجر و پاداشی بسیار گهربار در نزد خداوند دارند.

وی در پایان با اهدای حکم حجت ‌الاسلام ‌و المسلمین شهیدی نماینده ولی‌فقیه، معاون رییس‌جمهور و رییس بنیاد به عباس پور حسن، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان آذربایجان شرقی را معرفی کرد و خطاب به وی تصریح کرد: امیدواریم با تدابیر و اندیشه‌های مدبرانه در خدمت خانواده‌های شاهد و ایثارگر بوده و با گشاده‌رویی و شناخت ویِژگی و نیازهای جامعه ایثارگری سعی در برطرف کردن مشکلات این قشر معزز داشته باشیم.

در این مراسم قاسم صمدیان با ارائه گزارشی از اقدامات انجام یافته از همکاری کارکنان بنیاد در ارائه خدمات و ترویج فرهنگ گران‌سنگ ایثار و شهادت، قدردانی کرد و گفت: خدمات انجام گرفته و موفقیت‌های کسب شده با توفیق الهی، دعای خیر والدین معظم شهدا و ایثارگران و تلاش‌های شبانه‌روزی کارکنان بنیاد در سطح استان به دست آمده و امیدواریم این تلاش‌ها با قدرت بیشتر ادامه یابد.

معاون حقوقی و امور مجلس بنیاد شهید و امور ایثارگران همچنین در گلزار شهدای باسمنج شهر تبریز حضور یافت و پس از ادای احترام به شهدا گفت: گلزارهای شهدا محافل شناخت ارزش‌های معنوی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است و ساماندهی و مناسب‌سازی گلزارهای مطهر شهدا در سراسر کشور موجب ترغیب جوانان به شناخت ارزش‌های معنوی و اصیل نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران شده و راه را برای ثبات قدم در این مسیر هموار می‌سازد.

وی روند ساماندهی گلزارهای مطهر شهدای والامقام استان آذربایجان شرقی را مناسب ارزیابی کرد و گفت: مناسب‌سازی گلزارهای شهدا، خدمت به خانواده‌ها و والدین مکرم شهداست چرا که محفل و خلوتگاه این بزرگواران با فرزندانشان همین امکان مقدسه است که تبدیل به مراکز فرهنگی شده است و مورد استقبال مردم نیز قرار گرفته است.
یادآوری می‌شود، گلزار شهدای باسمنج شهر تبریز در اسفند ۱۳۹۵ با اعتبار ۶۳۰ میلیون تومان ساماندهی و به بهره‌برداری رسیده و برنامه‌های متنوع فرهنگی و اجتماعی در جوار شهدا برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

نظر شما