شناسهٔ خبر: 28860359 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

قطارهای اربعین؛ مشهد - تهران تا کرمانشاه

رجا به علت کوتاه‌ بودن فاصله تا مهران در مقایسه با مرز‌های جنوبی، خط جدید مشهد-تهران تا کرمانشاه را راه اندازی کرد.

صاحب‌خبر -

مدیرعامل شرکت حمل و نقل ریلی رجا در مصاحبه با خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما گفت: به واسطه کوتاه تر بودن فاصله تا مهران در مقایسه با مرزهای جنوبی، برنامه ریزی رجاء بر راه اندازی خط جدید مشهد - تهران تا کرمانشاه قرار گرفت.

محمد رجبی افزود: با هماهنگی های صورت گرفته با یک شرکت خصوصی در صورت خرید بلیت از سوی مسافران، زائران به محض رسیدن به کرمانشاه با اتوبوس به مرز مهران منتقل می شوند.

mp4
<div id="video-display-embed-code_2745836" ><script type="text/JavaScript" src="http://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/2257139/2745836?width=400&height=300"></script></div>

وی گفت: بیشترین ناوگان به این مسیر اختصاص یافته است و در صورت استقبال زائران امکان افزایش واگن های مسافری وجود دارد.

رجبی با بیان اینکه امکان خرید بلیت برای این مسیر همچنان وجود دارد افزود: مسافران در صورتی که تقاضای خرید بلیت بسته ای شامل قطار تا کرمانشاه و اتوبوس تا مهران باشند باید به آژانس های مسافرتی مراجعه کنند.

وی گفت: قطارهای ویژه اربعین در واگن های 4 و 6 تخته، اتوبوسی و اتوبوسی دو طبقه برای زائران در نظر گرفته شده است.
­

مدیرعامل شرکت حمل و نقل ریلی رجا افزود: نرخ بلیت قطار تهران- کرمانشاه بدون استفاده از بسته 60 هزار تومان و با استفاده از بسته ها به همراه اتوبوس از 150 هزار تومان به بالاست.

رجبی گفت: برای برگشت زائران از کربلا به مهران سپس کرمانشاه با اتوبوس و انتقال آنان با قطار به تهران و مشهد برنامه ریزی شده است.

نظر شما