شناسهٔ خبر: 28854032 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: طرفداری | لینک خبر

الگری: خوش بینی زیاد تمرکز تیم را کاهش می دهد؛ کیه لینی فردا استراحت خواهد کرد

علیرضا نجاتی

سرمربی یوونتوس معتقد است جنوا تیمی فیزیکی است که از مهاجمی خطرناک چون کریستوف پیاتک بهره می برند. از این رو، بیانکونری بازی سختی برابر جنوا خواهد داشت.

صاحب‌خبر -

طرفداری- در نهمین هفته سری آ، تیم های یوونتوس و جنوا به مصاف یکدیگر خواهند رفت. به گزارش وب سایت یوونتوس، ماسیمیلیانو الگری، سرمربی بیانکونری در کنفرانس خبری پیش از بازی جنوا حاضر شد و صحبت کرد:

ماتیا دی شیلیو و مهدی بن عطیه وضعیت جسمانی خوبی دارند و به بازی کردن نیاز دارند. دی شیلیو ممکن است فردا به عنوان مدافع چپ بازی کند اما ابتدا باید شرایط الکس ساندرو را ارزیابی کنم. اسپیناتزولا در دسترس نیست. سامی خدیرا در حال بهبود است و امیدواریم او در بازی برابر منچستریونایتد در دسترس باشد. پائولو دیبالا ممکن است بازی کند اما قطعا به جورجو کیه لینی استراحت خواهم داد. کریستیانو رونالدو بسیار آرام است و خوب کار می کند. رونالدو نه تنها یک گلزن بزرگ است بلکه در ارسال پاس گل ها نیز فوق العاده است. شزنی فردا بازی خواهد کرد اما ماتیا پرین نیز همانند همیشه از آمادگی بالایی برخوردار است.

داگلاس کاستا پس از اتمام محرومیت و مصدومیتش باید گام به گام به تیم اضافه شود. ممکن است او فردا به میدان برود زیرا بسیار خوب کار کرده است. بنتانکور نیز در حال پیشرفت است و تاکنون خوب کار کرده است. در حال حاضر بنتانکور برای بازی به عنوان هافبک باکس تو باکس در خط هافبک سه نفره مناسب است اگرچه در خط هافبک دو نفره نیز او می تواند به میدان برود. مویزه کین نیز در حال پیشرفت است و او نسبت به سنش پیشرفت زیادی داشته است. در کنار ماریو مانژوکیچ، کین نیز یکی از گزینه های تیم در نوک خط حمله است. 

با کسب ده پیروزی پیاپی پا به مسابقه برابر جنوا می گذاریم اما خوش بینی زیاد نیز ممکن است تمرکز ما را کاهش دهد. اکنون همه می گویند که جنوا را شکست می دهیم اما باید مراقب باشیم چون همیشه در رویارویی با جنوا به مشکل خورده ایم. در سال های اخیر، همواره در تورین با نتیجه 1-0 پیروز شده ایم.  پیاتک مهاجم خطرناکی در محوطه جریمه است. تیم یوریچ را تاکنون ندیده ام اما ممکن است آن ها همانند گذشته یک تیم به شدت فیزیکی باشند.

نظر شما