شناسهٔ خبر: 28852873 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: طرفداری | لینک خبر

لوپتگی: اولتیماتومی به من داده نشده و حمایت باشگاه را احساس می‌کنم؛ باور دارم که فصل فوق العاده‌ای خواهیم داشت

مهدی آزادی

لوپتگی می‌گوید هیچ نظری درباره شایعات اخیر درباره احتمال برکناری‌اش ندارد و حمایت باشگاه را احساس می‌کند.

صاحب‌خبر -

طرفداری - جولین لوپتگی، سرمربی رئال مادرید در کنفرانس مطبوعاتی پیش از دیدار خانگی مقابل لوانته شرکت کرد.

به گزارش AS، لوپتگی به خبرنگاران گفت:

انتظار چگونه دیداری را دارید؟ زمان خوبی برای بررسی و آمادگی داشتیم. حریف ما دو بازی متوالی اخیرش را برده پس تیم خوبی است. لوانته سیستم بازی‌اش را عوض کرد و بهتر شد. دیداری سخت که می‌خواهیم با یک نمایش خوب در آن، هوادارانمان لذت ببرند.

کسی در باشگاه به من اولتیماتوم نداده است. روی چیزی که قبلا گفتم تمرکز می‌کنیم؛ روی بازی فردا با انگیزه و جاه طلبی. می‌دانیم که در این فصل مقابل همه تیم‌ها علامت سوال‌هایی وجود دارد (همه تیم‌ها مشکل دارند). اینکه در پایان فصل چه می‌شود را کسی نمی‌داند اما وظیفه ما این است که در زمین بازی، پیروز شویم. 

بازار زمستانی؟‌ راه حل هر بازی در ترکیب فعلی تیم است. به ترکیبی که در اختیار دارم، کاملا باور دارم و متقاعد شده‌ایم که فصل فوق العاده‌ای خواهیم داشت. هنوز علامت سوال‌هایی در تیم وجود دارد اما مطمئنیم در پایان مسیر، قدرتمندانه ظاهر خواهیم شد. از تیمی که دارم، راضی‌ام و به بازار نگاه نمی‌کنم.

شخصا حالم بسیار خوب است. بدون شک. من سرمربی رئال مادرید هستم؛ اینجا رئال مادرید است و توقعات بسیار بالا است. بنابراین باید با افت و خیزهای موجود کنار بیایید. در جایگاهی هستیم که می‌توانیم برای فتح همه عناوین رویاپردازی کنیم. با تلاش و تمرکز. آن هم نه روی پنج شش بازی بعدی که فقط روی بازی فردا. حمایت باشگاه را احساس می‌کنم؟‌ بله کاملا. آرام هستم و به کارم فکر می‌کنم. سه امتیاز بازی فردا می‌تواند ما را به صدر جدول برساند.

مصدومان؟ مشکلی در این فیفا دی برای ما به وجود نیامد و منتظریم تا ببینیم بازیکنان با چه فرمی به بازی فردا می‌رسند. نسبت به همه بازیکنان خوش بین هستیم. بیل؟ او نسبت به وضعیتش بسیار مسئولیت پذیر بود و نخواست به اجبار ریسک کند. امروز تصمیم می‌گیریم با او برای بازی فردا چه کنیم.

شایعات درباره جایگزینان احتمالی شما؟ خبری ندارم. روی لوانته تمرکز کرده‌ام و وقتم را برای چیزی که کنترلی روی آن ندارم، نمی‌گذارم. به حواشی توجهی نمی‌کنم چون کمکی به ما برای شکست لوانته نمی‌کند. 

ایسکو؟ او هم درست مثل دیگر اعضای تیم، مهره مهمی است. ایسکو کسالت ناشی از عمل جراحی را پشت سر گذاشته و در دسترس است و باید وضعیتش را ارزیابی کنیم. 

کروس گفت من کاسمیرو نیستم؟ واضح است. هر بازیکنی حتی به لحاظ فیزیکی با دیگری فرق دارد. برداشت بدی از حرف‌های او کردید. کروس پیشتر در این پست بازی کرده و عالی هم کار کرده است.

نظر شما