شناسهٔ خبر: 28852691 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

اهالی مونتانا با عنوان 'دروغگو' از ترامپ استقبال کردند

تهران – ایرنا – تارنمای خبری هافینگتن پست در گزارشی نوشت : دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا به هنگام ورود به شهر میزولا ایالت مونتانا با نوشته ای تحت عنوان 'دروغگو' و 'استیضاح' مورد استقبال مخالفان خود قرار گرفت.

صاحب‌خبر -

به گزارش روز جمعه ایرنا، این تارنما افزود: مخالفان بر فراز تپه ای با درج 'دروغگو' و 'استیضاح' به استقبال ترامپ رفته بودند. این عبارات از آسمان، بخصوص آنکه ترامپ از پنچره هواپیمای 'ایر فورس وان' همواره به بیرون نگاه می کند، بیشتر و واضح تر قابل مشاهده بود.
هافینگتن پست افزود: مخالفان ترامپ دو حرف بزرگ 'L' و 'M' را روی دو تپه ای جداگانه در شهر میزولا علامت گذاری کرده و به آنها حروف دیگری افزودندکه از آسمان و توسط هر هواپیمایی که از این منطقه عبور می کرد، با عنوان کلمات ' LIAR' (دروغگو) و ' IMPEACH' (استیضاح) قابل دیدن بود.
به گزارش شبکه خبری 'ای.بی.سی نیوز'ترامپ پنجشنبه شب(دیشب) تور حمایت از 'مت روزندال' (Matt Rosendale) نامزد جمهوریخواه که در رقابت با دیگر نامزد دمکرات، 'جان تستر'(Jon Tester) برای احراز کرسی سنا از ایالت مونتانا در انتخابات کنگره قرار دارد را آغاز کرده است.
به گزارش ایرنا، ایالت مونتانا با مساحتی نزدیک به 390 هزار کیلومتر مربع چهارمین ایالت پهناور آمریکا به شمار می رود که با جمعیتی حدود یک میلیون 50 هزار نفر در شمال غرب این کشور واقع است.
انتخابات کنگره آمریکا روز 15 آبان برگزار می شود.
اروپام **1302**1590

نظر شما