شناسهٔ خبر: 28852475 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

امام جمعه موقت مشهد؛

آمریکا در جنگ اقتصادی علیه ایران شکست خواهد خورد

امام جمعه موقت مشهد با اشاره به اینکه اربعین، خشم و غضب و ترس دشمن اهل بیت(ع) و قدرتهای استکباری نیز به اوج خود می‌رسد، گفت: آمریکا در جنگ اقتصادی علیه ایران شکست خواهد خورد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از مشهد، حجت‌الاسلام محمد باقر فرزانه ظهر امروز(۲۷ مهر) در خطبه‌های نماز جمعه مشهد که در حرم مطهر رضوی برگزار شد برگزار شد با اشاره به اینکه ماه محرم و صفر از لحاظ اظهار محبت و عشق به پیامبر(ص) و اهل بیت(ع) دو ماه استثنایی است، گفت:وقتی انسان به این دو ماه نگاه می‌کند قدرت عاشورا را درمی‌یابد، قدرتی که می‌تواند این انرژی متراکم ملت‌ها را آزاد کند و در قبضه خود بگیرد و هدایت کن، از ۴۰ کشور جهان ده‌ها میلیون نفر از خیر زندگی و کار و فعالیت خود را آزاد کرده و سرازیر به سوی کربلا شده‌اند تا در اربعین آنجا حاضر باشند.

 

امام جمعه موقت مشهد با بیان اینکه اربعین، خشم و غضب و ترس دشمن اهل بیت(ع) و قدرتهای استکباری نیز به اوج خود می‌رسد، اظهارداشت:دشمنان حساسیت عجیبی نسبت به مراسم اربعین دارند و این مراسم را تحت نظر دارند، این تنفری که مردم از دشمنان دین و اسلام در این دو ماه اظهار می‌کنند و در اشکال گوناگون آن را ابراز می‌کنند قدرت عاشورا خودش را نشان می‌دهد.

 

حجت الاسلام فرزانه دشمنان تلاش می‌کنند ایمان را تضعیف کرده، تنفر از اسلام را بیشتر کنند و نسل جوان را از اسلام منحرف کنند، افزود: امروز آمریکای جنایتکار یک جنگ تمام عیار رسانه‌ای و اقتصادی و تبلیغی را علیه ما آغاز کرده و جنگ اقتصادی را هم با تشدید تحریم دنبال می‌کند.

 

وی با اشاره به اینکه آمریکا از طریق تحریم و جنگ تبلیغاتی دنبال افزودن اضطراب و دلهره و سلب آرامش درونی مردم است، ادامه داد:هدف دیگر آمریکا بزرگنمایی مشکلات اقتصادی است، روی این محورها آمریکا کار می‌کند و البته بدانید روز به روز دنیا بیشتر پی می‌برد که آمریکا موفق نمی‌شود و در این جنگ شکست می‌خورد.

 

حجت الاسلام فرزانه با تاکید بر اینکه غفلت یک آسیب اجتماعی و یک مرض کشنده است، اظهارداشت:در این فضایی که آمریکا ایجاد کرد برخی از کارخانه‌داران با احتکار تولیدات یک آسیب اجتماعی به وجود آوردند، سودجویی برخی تجار که جنس را وارد مر کردند تا با قیمت بالاتری بفروشند هم یک آسیب دیگر بود.

نظر شما