شناسهٔ خبر: 28847667 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

جدال دشوار پارس آرا با پالایش نفت

تیم‌های بحران زده پالایش نفت آبادان و پارس آرا شیراز در ایستگاه پایانی نیم فصل به مصاف هم می‌روند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ در هفته یازدهم و پایانی دور رفت لیگ برتر فوتسال بانوان باشگاه‌های کشور ساعت ۱۱ روز جمعه ۲۷ مهرماه، پارس آرا شیراز میهمان پالایش نفت آبادان مدافع عنوان قهرمانی خواهد بود.

دو تیم شرایط متفاوتی در جدول رده بندی دارند به طوری که نماینده آبادان که فصل گذشته را با کسب عنوان قهرمانی به پایان برد در این فصل به بحران فرو رفته و تا پایان هفته دهم، با ۴ برد، ۲ تساوی، ۳ شکست و ۱۴ امتیاز در جای پنجم قرار گرفته و پارس آرا شیراز با ۳ پیروزی، ۲ مساوی، ۴ شکست و یازده امتیاز، جایگاه هشتم را به خود اختصاص داده است.

زارع مدیر تیم پارس آرا در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ گفت: هفته پایانی دور رفت لیگ با نفت آبادان بازی داریم که از بازیکنان خوبی بهره می‌برد و نسبت به اول فصل به هماهنگی خوبی رسیدند و نتایج خوبی گرفتند و در بالای جدول هستند و ما هم تمرینات را طبق معمول ادامه دادیم.

وی افزود: مهمترین موضوع، مساله روحی روانی است که بعد از شکست مقابل هیئت فوتبال خراسان رضوی بود و ما بعد از بازی هفته قبل که با اشتباه داور تمرکزمان را از دست دادیم و با اشتباه در دفاع بازی برده را با باخت عوض کردیم که از نظر روحی بچه‌ها و ما را اذیت کرد که جمع کردن تیمی که حضور نخست خود را در لیگ برتر تجربه می‌کند کار سخت می‌شود.

  زارع تصریح کرد: این اشتباهات داوری خیلی ما را اذیت کرده و اعتراض هم نتیجه‌ای نداشته و تیم ما تا کنون ۵ امتیاز حساس را با اشتباهات داوری از دست داده و تمامی هم ندارد، که امیدوارم در نیم فصل دوم شرایط داوری هم بهتر شود و بتوانیم با آمادگی بهتری تیم فصل دوم را شروع کنیم.

راضیه باقری و بهناز آبک این دیدار را قضاوت می‌کنند.

در هفته نهم لیگ برتر فوتسال بانوان باشگاه‌های کشور پارس آرا شیراز ۴-۲ مغلوب هیات فوتبال خراسان رضوی شد و پالایش نفت آبادان با همین نتیجه، شکست را مقابل تیم صدرنشین ملی حفاری اهواز تجربه کرد.

انتهای پیام/ن

دیدار پارس آرا و پالایش نفت

نظر شما