شناسهٔ خبر: 28846746 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

ائتلاف آمریکا با دیگر غیرنظامیان سوری را هدف قرار داد

ائتلاف آمریکا در حملات امروز خود یک شهرک سوریه واقع در استان دیرالزور را هدف قرار داد که بر اثر آن تعدادی کشته و زخمی شدند.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، جنگنده‌های ائتلاف موسوم به ائتلاف ضد داعش به رهبری آمریکا بار دیگر شهرکی در شرق سوریه را هدف حمله قرار دادند.

خبرگزاری رسمی سوریه (سانا) شامگاه پنجشنبه گزارش داد که جنگنده‌های ائتلاف آمریکا در حمله خود به شهرک «السوسه» مرتکب «جنایت جدیدی» شدند.

منابع محلی به این خبرگزاری گفتند که این جنگنده‌ها در چند نوبت السوسه را هدف قرار دادند. بر اثر این حملات  «شمار زیادی غیر نظامی شهید و زخمی» شده‌اند.

در حمله جنگنده‌های ائتلاف آمریکا به این شهر تعداد زیادی نیز خانه و اموال اهالی شهرک السوسه واقع در جنوب شرقی استان دیرالزور خسارت دیده است.

ائتلاف ضد داعش که از سال ۲۰۱۴ به بهانه مقابله با این گروه تروریستی ایجاد شد، بارها غیرنظامیان در عراق و سوریه را هدف قرار داده است.

در آخرین این حملات، ۲۱ مهر ماه ائتلاف آمریکا با بمب‌های فسفری شهرک «هجین» در استان دیرالزور را هدف قرار داد و شماری را مجروح کرد.

این ائتلاف در حملات پنج‌شنبه نیز ظبه‌نظامیان کرد تحت امر خود در شمال شرق سوریه را هدف قرار داد که بر اثر آن شش عنصر از این شبه نظامیان کشته شدند. ائتلاف آمریکا در توضیح این حمله خود مدعی شد که حمله «اشتباهی» بوده است.

انتهای پیام/ق

نظر شما