شناسهٔ خبر: 28845915 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

نماینده پنج شهرستان خراسان شمالی:

شرکت جدید برای اجرای فاز دوم پتروشیمی راه به جایی نخواهد برد

بجنورد- نماینده پنج شهرستان خراسان شمالی در مجلس شورای اسلامی گفت: حضور شرکت جدید برای اجرای فاز دوم پتروشیمی خراسان یک راهکار انحرافی و راه به جایی نخواهد برد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، علی اکبری بعدازظهر پنج شنبه در ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی خراسان شمالی اظهار کرد: راه اندازی فاز دوم پتروشیمی مطالبه مردم خراسان شمالی از دولت است، بنابراین هرچه سریع تر طرح توسعه آن اجرایی شود.

اکبری افزود: آشکار است که حضور شرکت جدید برای اجرای فاز دوم پتروشیمی با ۸۰ درصد سهام و همچنین با سرمایه گذاری ۲۰ درصدی تامین اجتماعی و صندوق بازنشستگی آموزش و پرورش راهکار انحرافی است.

وی تصریح کرد: شرکت جدید علاوه بر نداشتن کارنامه کاری، ظرفیت و استعدادی نیز برای اجرای فاز دوم پتروشیمی ندارد، بنابراین نمی توان اعتماد کرد.

نماینده مردم بجنورد، گرمه، جاجرم، مانه و سملقان و راز و جرگلان در مجلس شورای اسلامی گفت: باید مصوبه دولت که قرار بود طرح «جی. تی. پی. پی» را با پنج هزار میلیارد تومان سرمایه گذاری اجرا کند، محقق شود.

اکبری بیان کرد: ما از پروژه توسعه پتروشیمی به عنوان اقتصاد مقاومتی یاد می کنیم چرا که زمینه اشتغالزایی را برای مردم خراسان شمالی فراهم می کند.

وی تاکید کرد: پتروشیمی یک ظرفیت است و تامین اجتماعی و شرکت های سهام دار باید آن را فرصت و غنیمت بدانند و برای رضایتمندی مردم مصوب های دولت را اجرایی کنند.

نظر شما