شناسهٔ خبر: 28845255 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: مشرق | لینک خبر

محمد انصاری: نتیجه خوب می‌خواهید باید خوب هم حمایت بکنید

منبع: فارس

مدافع پرسپولیس گفت: با این وضعیتی که داریم قرار گرفتن در این جایگاه واقعا خوب است و امیدوارم که به فینال لیگ قهرمانان آسیا هم صعود و کار خوب‌مان را تکمیل کنیم.

صاحب‌خبر -

به گزارش مشرق، محمد انصاری بعد از پیروزی یک بر صفر پرسپولیس مقابل نود ارومیه در جام حذفی درباره مصاف بعدی پرسپولیس مقابل السد در لیگ قهرمانان آسیا، اظهار داشت: بازی با السد یک بازی ملی است و امیدوارم با حمایت همه ایران و نه تنها پرسپولیسی‌ها بتوانیم این تیم را شکست دهیم و به فینال صعود کرده و افتخارآفرینی کنیم.

وی درباره اظهارات سیدجلال حسینی و اینکه او اعتقاد دارد روحیه تیم قبل از بازی با السد پایین است، گفت: طبیعی است که باید برای این بازی به پرسپولیس نگاه ملی شود. اگر نتیجه خوب می‌خواهند باید تیم را خوب حمایت کنند و انشاءالله همین اتفاق هم رخ می‌دهد و ما با حمایتی که صورت می‌گیرد السد را شکست می‌دهیم.

انصاری درباره اینکه بسیاری از اهالی فوتبال،‌ پرسپولیس را از پیش فینالیست می‌دانند، خاطرنشان کرد: کسی که فوتبالی باشد نمی‌تواند پرسپولیس را از پیش برده بداند کار برای ما و السد سخت است و هنوز هیچ چیز تمام نشده است. امیدوارم بازی خوبی را به نمایش بگذاریم و عملکردی که در دوحه داشتیم را در ورزشگاه آزادی هم تکرار کنیم.

مدافع پرسپولیس درباره مشکلات پرسپولیس تصریح کرد: مشکلات‌مان مجموعه عواملی است که باید برطرف شود. تیم ما نیازمند حمایت بیشتر است تا بتوانیم صعود کنیم.

وی گفت: از روز اول صد درصد توان‌مان را در لیگ قهرمانان آسیا گذاشته‌ایم و همانطور که برانکو معتقد بود هدف ما قهرمانی این مسابقات بوده  با این وضعیتی که داریم قرار گرفتن در این جایگاه واقعا خوب است و امیدوارم که به آسیا هم صعود و کار خوبمان را تکمیل کنیم.

نظر شما