شناسهٔ خبر: 28844867 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: آریا | لینک خبر

حفظ وحدت ملي بيش از گذشته اهميت دارد

صاحب‌خبر -
خبرگزاري آريا - اصفهان - ايرنا - آيت الله حسين مظاهري از مراجع تقليد و رئيس حوزه علميه اصفهان بازگشت به وحدت و يکپارچگي را زمينه‌ ساز رفع همه مشکلات پيچيده دانست و گفت: حفظ وحدت ملي بيش از گذشته اهميت دارد.

به گزارش ايرنا، اين مرجع تقليد روز پنجشنبه در ديدار با حسن قاضي زاده هاشمي وزير بهداشت، درمان و آموزش پزشکي افزود: ايجاد اختلاف بين مسوولان و قواي کشور، يکي از حربه‌ هاي معاندان و بدخواهان است و در اين شرايط حساس، همه وظيفه دارند به وحدت ملي، برادري و يکپارچگي بيش از گذشته اهميت دهند تا با همبستگي بتوانند بر مشکلات پيش رو چيره شوند.
وي مسوولان را به هم افزايي و ارتباط با مردم همراه با خوش‌ رفتاري، گفتار نيکو، تواضع و مهرباني توصيه کرد و افزود: طبق آنچه در تعاليم ديني بر آن تاکيد شده، وقتي امکان رفع همه نيازهاي مردم نيست و مشکلات بزرگ در زمان کوتاه حل نمي‌ شود، مسوولان دست‌ کم بايد با زبان نرم و رفتار نيکو، رفتاري متواضعانه از خود نشان دهند و دل مردم را به دست آورند.
آيت الله مظاهري با اشاره به اهميت خلوص نيت و تاثير بسزاي آن در تحصيل نتيجه مطلوب، گفت: اگر همه به ويژه مسوولان در انجام کارها و در پيشبرد اهداف، خلوص نيت داشته باشند، به اين معنا که به غير از رضاي خدا، انگيزه ديگري در نظر نباشد، به طور قطع پروردگار عالم به آنها ياري مي‌ رساند و در رسيدن به اهداف متعالي خويش براي خدمت به مردم موفق خواهند شد.
رييس حوزه علميه اصفهان، نقش و تاثير توسل به اهل‌ بيت (ع) در استجابت دعا و نيز پيروزي در صحنه ‌هاي حساس را يادآور شد و تاکيد کرد: حل مشکلات فعلي و رفع برخي موانع، نياز به توجه جدي و توسل به اهل‌ بيت (ع) دارد.
اين مرجع تقليد با قدرداني از تلاش و فعاليت مسوولان و خيران به ويژه وزير بهداشت، درمان و آموزش پزشکي براي بهبود وضعيت سلامت و درمان مردم، خدمت ‌رساني به مردم را به ويژه در شرايط کنوني، کاري بزرگ و عبادت ‌آميز برشمرد.
حسن قاضي زاده هاشمي وزير بهداشت درمان و آموزش پزشکي روز پنجشنبه براي بازديد و افتتاح چند طرح بهداشتي و درماني به اصفهان سفر کرد.
وي همچنين در آيين پاياني نخستين جشنواره ملي فيلم مهر سلامت اصفهان شرکت کرد.
3011 / 2093
انتهاي پيام /*

برچسب‌ها:

نظر شما