شناسهٔ خبر: 28842913 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: طرفداری | لینک خبر

ویلشر: اگر دست من بود، رمزی را در آرسنال نگه می‌داشتم؛ او باید کاپیتان آینده باشگاه باشد

میلاد وفادار

به عقیده ویلشر، اگر آرسنال مانع ترک امارات توسط رمزی نشود، اشتباه بزرگی مرتکب شده است.

صاحب‌خبر -

طرفداری- بنابر گفته جک ویلشر، آرسنال ضمن حفظ آرون رمزی، باید این بازیکن را به مقام کاپیتانی در باشگاه برساند.

به گزارش FFT، رمزی ۱۰ سال است که در آرسنال حضور دارد و در حالی که قراردادش در پایان فصل جاری به پایان می‌رسد، به تمدید قرارداد با توپچی‌ها نزدیک نیست. ویلشر که خود تابستان گذشته به عنوان بازیکن آزاد راهی وست هم شد، مخالف جدایی رمزی از آرسنال است. 

او به طرزی پرورش یافته بازیکن بزرگی برای آرسنال باشد. آن‌ها باید با کسی مثل او کار کنند. همه می‌دانیم که چه کاری از دست او برای باشگاه ساخته است. از دید من او کاپیتان آینده آرسنال است. می‌دانم باشگاه را دوست دارد. حرف زدن در این مورد برای منی که آنجا حضور ندارم، سخت است اما می‌دانم که بازیکن بزرگی است و اگر دست من بود، تلاش می‌کردم تا او را نگه دارم.

داشتن او در تیم خیلی خوب است. مدتی طولانی است که در باشگاه حضور دارد و آن را می‌شناسد. اگر به کارهایی که برای باشگاه انجام داده است هم نگاه کنید، به همین نتیجه می‌رسید. من و او در یک سال به تیم اصلی راه پیدا کردیم. او از کاردیف آمد و من از تیم پایه. هر دو به صورت خودکار تلنگری خوردیم چون جوان بودیم و آن محیط برای ما تازگی داشت. به نظرم باید به شرایط نگاه کرد و پرسید: «او به چند تیم رده بالا در لیگ برتر یا سایر لیگ‌ها می‌تواند برود؟» باید همه را نام برد تا فهمید که او چه بازیکنی است.

نظر شما