شناسهٔ خبر: 28841659 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: طرفداری | لینک خبر

لام: باید به لوو اعتماد کنیم؛ می توانستم با بارسلونا قهرمان لیگ قهرمانان اروپا شوم ولی می خواستم در باشگاه خودم این کار را انجام دهم

مهیار میرزاپور

لام معتقد است باید به یواخیم لوو زمان داد.

صاحب‌خبر -

طرفداری - فیلیپ لام یکی از بازیکنان افسانه ای بایرن مونیخ و تیم ملی آلمان بود و حالا بعد از بازنشستگی، تبدیل به یک مدیر فوتبالی شده است. او مسئول سازماندهی یورو 2024 در آلمان است. 

لام اخیرا مصاحبه ای با بیلد داشته که بخش هایی از آن را با هم مرور می کنیم. فیلیپ لام در مورد یواخیم لوو اظهار داشت:

بعد از جام جهانی لوو گفت که هنوز احساس می کند انرژی زیادی دارد. او گفت می خواهد آنچه در جام جهانی 2018 اتفاق افتاد را جبران کند. بنابراین ما باید به او اعتماد کنیم. ما مربی داریم که قبلا موفق بوده و حالا باید این شانس را به او بدهیم که شرایط را تغییر دهد. 

 

او در مورد شرایط فعلی بایرن مونیخ افزود:

بایرن مونیخ  همیشه راه حل لازم را پیدا کرده است و مطمئنم که در پایان، آنها دوباره به صدر جدول برمی گردند. درضمن ایمان دارم نیکو کواچ می تواند این شرایط را مدیریت کند. 

 

لام قبلا پیشنهاد بایرن برای حضور در پست مدیر ورزشی را رد کرده بود. او در این باره اظهار داشت:

هنوز هم تیمی های من در بایرن حضور دارند. ما خیلی با هم صمیمی هستیم. با قبول این پیشنهاد، قرار بود من رئیس این بازیکنان باشم. به نظرم جواب نمی داد. 

 

لام در پایان به داستان ابراز علاقه بارسلونا به جذب او پرداخت:

بله بارسلونا می خواست مرا جذب کند. در آن زمان آنها تیم قدرتمندی در اختیار داشتند. می توانستم با آن تیم دو بار قهرمان لیگ قهرمانان اروپا شوم. ولی برای من این مهم بود که در باشگاه خودم این کار را انجام دهم؛ با کسانی که می شناسم و سال های در کنارشان کار کرده ام. 

برچسب‌ها:

نظر شما