شناسهٔ خبر: 28839920 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: آریا | لینک خبر

نامه رحماني فضلي به همتاي پاکستاني در پي ربايش 14 نفر از مرزبانان ايراني

صاحب‌خبر -
خبرگزاري آريا- وزير کشور در پي ربايش 14 نفر از مرزبانان ايراني خواستار اجراي تعهدات امنيتي پاکستان در مقابله با تروريست‌ها شد.
به گزارش خبرگزاري آريا به نقل از مرکز اطلاع رساني وزارت کشور ، عبدالرضا رحماني فضلي در اين نامه‌ با اشاره به ربايش 14 نفر از مرزبانان ايراني توسط اشرار تروريست خواستار اهتمام و توجه ويژه دولت پاکستان به تعهدات امنيتي خود در جلوگيري از تحرکات اشرار از خاک اين کشور در حمله به پاسگاه‌هاي مرزي و تجاوز به حريم جمهوري اسلامي ايران شد.
رحماني فضلي در اين نامه با تاکيد بر اين که جمهوري اسلامي ايران قاطعانه با گروه‌هاي تروريستي و تکفيري و اشرار برخورد خواهد کرد، تصريح داشت: تمام تلاش بايد معطوف به آزادسازي گروگان‌ها، مقابله قاطع با تروريست‌ها و جلوگيري از تکرار چنين حوادث تلخ و ناگواري باشد.
وزير کشور در اين نامه خطاب به شهريار آفريدي، وزير کشورپاکستان افزود: درچارچوب روابط دوجانبه و اصل حسن همجواري و همچنين تعهدات امنيتي ميان دو کشور، انجام عمليات مشترک تا حصول نتيجه با قيد فوريت ضروري است.
شامگاه دوشنبه 23 مهرماه تعدادي از بسيجيان بومي و نيروهاي هنگ مرزي که در پايگاه مراقبتي در نقطه صفر مرزي (ميرجاوه) استقرار داشتند، با خيانت و تباني عامل يا عوامل نفوذي گروهک هاي ضد انقلاب ربوده شدند.

نظر شما