شناسهٔ خبر: 28839612 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

استاندار لرستان:

ائمه جمعه در تقویت وحدت و همدلی نقش محوری دارند

استاندار لرستان، با اشاره به نقش ائمه جمعه در وحدت و همدلی، افزود: ائمه جمعه همچنین نقش محوری در تحقق رشد و توسعه جامعه دارند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری شبستان از خرم آباد، سید موسی خادمی، استاندار لرستان، امروز(26 مهر) در همایش فصلی ائمه جمعه استان لرستان که دردفتر نماینده ولی فقیه در استان لرستان برگزار شد، گفت: حمایت ائمه جمعه بستر رشد و توسعه استان است.

 

وی با اشاره به نقش ائمه جماعت در تقویت و حدت و همدلی در جامعه، افزود: وحدت، همدلی و همبستگی مهم ترین راه مقابله با توطئه های دشمنان است.

 

وی با اشاره به برنامه های مدیریت ارشد استان در راستای رفع مشکلات مردم و حرکت به سوی رشد و توسعه، افزود: برنامه های متنوع کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت در این راستا طراحی شده و در حال اجراء است.

 

خادمی، با اشاره به جایگاه پایگاه نماز جمعه در جامعه،  اظهار داشت: پایگاه های نماز جمعه نقش مهمی در رفع مشکلات مردم و پی گیری مطالبات مردم دارند.

 

وی با بیان اینکه در سطح مختلف مشکلاتی هست، افزود: با وحدت و همدلی و مشارکت و تکیه بر نقد سازنده این مشکلات رفع خواهند شد.

 

استاندار لرستان، افزود: در حوزه کارهای عمرانی و اقتصادی، به رغم محدودیت های مالی و اعتباری، طبق برنامه ریزی های به عمل آمده در استان کار می شود.

 

خادمی، افزود: کارهای مختلف مردم در استان با همکاری مسئولان از جمله نماینده ولی فقیه در استان، نمایندگان مردم استان و مدیران و مسئولان استان در حال انجام است و به حمد الله وحدت و همدلی در این زمینه وجود دارد.

 

نظر شما