شناسهٔ خبر: 28837602 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان البرز:

راهکارهای کمک به برپایی مواکب استان البرز بررسی شد

کرج - رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان البرز گفت: راهکارهای کمک به برپایی موکب‌های استان البرز و خدمت‌رسانی به زوار اباعبدالله الحسین (ع) موردبررسی قرار گرفت.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری مهر، عزیز اکبریان در جلسه هماهنگی برگزاری مراسم اربعین که در سازمان صنعت، معدن و تجارت استان برگزار شد، اربعین را یک حماسه بزرگ دانست و گفت: برای برگزاری هر چه باشکوه‌تر این حماسه همه باید حضور یابند و از تلاشی فروگذار نباشند.

نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی در ادامه هدف از تشکیل این جلسه را تأمین اقلام اساسی برای برگزاری این رخداد بزرگ دانست و گفت: هر یک از دستگاه‌ها قسمتی از کار را متقبل شده‌اند، تلاش برای برگزاری این حماسه عظیم تلاش برای قرار گرفتن در مسیری نورانی است.

جهانگیر شاهمرادی در ادامه این جلسه با تأکید بر اینکه مدال خادمی امام حسین بزرگ‌ترین افتخار ماست، گفت: راهکارهای کمک به برگزاری باشکوه راهپیمایی بزرگ اربعین، برپایی موکب‌های استان البرز و خدمت‌رسانی به زوار اباعبدالله الحسین (ع) موردبررسی قرار گرفت.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان البرز تأکید کرد: مقررشده است که هرکدام از مدعوین در این راستا همکاری‌های لازم را با قید فوریت در دستور کار قرار دهند.

وی بابیان اینکه راهپیمایی اربعین برای ما یک نماد بزرگ شیعی است که تمام دنیا به آن توجه کرده و طیف وسیعی از مردم در آن شرکت می‌کنند، گفت: استان البرز درحرکت‌های مردمی و مذهبی همیشه جزو برترین‌ها بوده است در این فریضه بزرگ نیز پیش‌قدم خواهد بود.

شاهمرادی اضافه کرد: با توجه به آنکه متولی اصلی برگزاری راهپیمایی اربعین حسینی ستاد بازسازی عتبات عالیات است، این ستاد به برخی اقلام جهت پذیرایی نیاز داشت که با برگزاری این جلسه این مهم محقق می‌شود.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان البرز افزود: امیدواریم با مساعدت‌های انجام‌شده شاهد ارائه بهترین خدمات به عشاق اباعبدالله (ع) باشیم.

نظر شما