شناسهٔ خبر: 28837191 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: ایکنا | لینک خبر

۳۸۰ موسسه و خانه قرآنی در استان هرمزگان مشغول فعالیت هستند

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ مدیر اداره قرآنی تبلیغات اسلامی هرمزگان گفت: ۳۸۰ موسسه و خانه قرآنی در استان مشغول فعالیت هستند.

صاحب‌خبر -

۳۸۰ موسسه و خانه قرآنی در استان مشغول فعالیت هستند

به گزارش ایکنا از هرمزگان، به نقل از روابط عمومی تبلیغات اسلامی هرمزگان ناصر جعفرزاده مدیر اداره قرآنی تبلیغات اسلامی هرمزگان ۲۵ مهرماه اظهار کرد: بیش از ۳۴۷ خانه قرآنی و ۳۳ موسسه در استان به فعالیت قرآنی مشغول هستند.
جعفرزاده همچنین به فعالیت‌های گسترده این مراکز قرانی اشاره و افزود:در شش ماهه اول سال جاری در بخش حفظ قرآن ۱۴۴ نفر از نوجوانان و جوانان و ۳۰۰ نفر در بخش موسسات قرآنی به جهت فعالیت‌های فراگیر و آموزشی‌های عمومی و تخصصی مورد حمایت قرار گرفتند.
وی در ادامه منظور از توسعه فعالیت‌های قرآنی را توجه به مبانی قرآنی در تمامی امور و برنامه‌ها در تمامی سطوح عنوان کرد و افزود: اگر بتوانیم با ارائه برنامه‌های قرآنی افکار مردم به سمت قرآن سوق دهیم مطمئناً رفتار و عمل آنان نیز قرآنی می‌شود.
مدیر اداره قرآنی تبلیغات اسلامی هرمزگان، قرآن کریم را بهترین الگوی تربیتی و راهنمای سعادت بشر دانست و تصریح کرد: قرآن کریم به این حقیقت تصریح دارد و تأکید می‌کند اگر کسی الگو و روشی بهتر از آن دارد عرضه کند، بنابراین بهتر است افراد و جوامعی که برای مقابله با این تفکر الهی بسیج شده اند با واقع بینی حقایق آن را درک کنند.
انتهای پیام

برچسب‌ها:

نظر شما