شناسهٔ خبر: 28835800 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: جماران | لینک خبر

همایش مجمع خیرین سلامت تایباد برگزار شد

به گزارش ایرنا فرماندار تایباد در این مراسم با قدردانی از مجموعه خیرین این شهرستان، سلامتی را نعمت الهی دانست و با تاکید بر حفظ این موهبت خداوند گفت: حرکت

صاحب‌خبر - به گزارش ایرنا فرماندار تایباد در این مراسم با قدردانی از مجموعه خیرین این شهرستان، سلامتی را نعمت الهی دانست و با تاکید بر حفظ این موهبت خداوند گفت: حرکت خیرین در کارهای خیر، علاوه بر رضایت و رفاه مردم، خشنودی خدا را نیز به همراه دارد.
حسین شرافتی راد، خیرخواهی و انفاق را از جمله ضروریات جامعه اسلامی عنوان کرد و افزود: جامعه امروز ما نیاز به خیرخواهی دارد و همه باید درحد توان در این زمینه کمک کنند.
وی اظهار داشت: بر اساس آموزه های دین مبین اسلام باید با جان و مال خود به کمک نیازمندان بشتابیم.
رئیس مجمع خیرین سلامت استان خراسان رضوی نیز در این مراسم گفت: کمک به نیازمندان به هر نوعی که باشد در پیشگاه خداوند متعال بدون اجر باقی نمی ماند.
دکتر سید مرتضی احتشام فر با اظهار خرسندی از شگل گیری این مجمع و برگزاری این همایش، برپایی سومین همایش خیرین سلامت شهرستان تایباد را در سطح شهرستان های استان بی نظیر عنوان کرد.
مدیر شبکه بهداشت و درمان تایباد نیز در این مراسم، هدف از تشکیل مجمع خیرین سلامت این شهرستان را یکپارچه سازی خیرین، جلب مشارکت و مدیریت کمک های مردمی در جهت ارتقا و بهبود وضعیت بهداشت و درمان شهرستان عنوان کرد.
دکتر سید محمد موسوی گفت: مدیران و مسئولان ادارات و نهادهای اجرایی شهرستان و جمع کثیری از معتمدین و خیرین سلامت تایباد در مجمع خیرین سلامت این شهرستان حضور پیدا کرده اند تا هرکدام به نحوی در راستای تحقق اهداف مجمع یاری کنند.
نماینده مردم شهرستان های تربت جام، تایباد و باخرز در مجلس شورای اسلامی هم گفت: کمک های خیران در حوزه سلامت باقیات صالحات است چرا که بهبود زیرساخت های بهداشتی و درمانی کمک مستقیم به بیماران نیازمند است.
جلیل رحیمی جهان آبادی افزود: با مشارکت خیران و استفاده از ظرفیت مردمی می توان گام های اثربخش در زمینه بهداشت و درمان برداشت.
وی اظهار داشت: با توجه به اینکه تریبون های بسیار در اختیار روحانیون و ائمه جمعه قرار دارد آنان نیز می توانند مردم را به انجام کارهای خیر در حوزه سلامت تشویق کنند.
وی گفت: مهمترین کار خیر، مشارکت در بخش سلامت است زیرا برای اجرای تمام کارها به انسانهای سالم نیازمندیم.
در این همایش خیرین و نیکوکاران تایباد بیش از 10 میلیارد ریال به حوزه بهداشت و درمان این شهرستان کمک کردند.
شهرستان 120 هزار نفری تایباد در 225 کیلومتری جنوب شرقی مشهد قرار دارد.
7494 / 6053
انتهای پیام

نظر شما