شناسهٔ خبر: 28832387 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

سرمربی والیبال شهرداری گنبدکاووس:

نگران بودیم اما پیروز شدیم/ مقابل شهرداری ارومیه هماهنگ‌تر می‌شویم

سرمربی تیم والیبال شهرداری گنبدکاووس گفت: علی رغم اینکه میزبان بودیم اما شرایط پیش آمده از گذشته و انتظارات هواداران از بازیکنان باعث افزایش هیجان و حساسیت بازی شده بود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، احد ارمشی امشب پس از پیروزی تیمش برابر تیم والیبال شهروند اراک در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: امروز اولین روز مسابقاتمان بود و از حساسیت خاصی برخوردار بود.

وی تصریح کرد: درست است که ما میزبان بودیم اما مقداری شرایط پیش آمده از گذشته و انتظارات هواداران از بازیکنان باعث افزایش هیجان و حساسیت بازی برای ما شده بود.

سرمربی تیم والیبال شهرداری گنبدکاووس خاطرنشان کرد: جا دارد از بازیکنانم برای کسب این پیروزی تشکر کنم هرچند که می‌توانستیم خیلی بهتر از این بازی کنیم اما به هر ترتیب پیروز شدیم.

ارمشی با تقدیر از هواداران بخاطر حضور باشکوه و تشویق‌های موثرشان در خصوص بازی هفته آینده برابر شهرداری ارومیه گفت: بازی برابر ارومیه یک بازی منظم و هماهنگ را نشان خواهیم داد.

وی اضافه کرد: بازیکنان شهرداری ارومیه سال گذشته نیز با همین ترکیب امسال بازی کردند و با هم هماهنگ هستند اما با وجود ترکیب جدید ما در شروع این فصل توانستیم بازی قابل قبولی را از خود نشان دهیم و انتظار دارم در بازی برابر شهرداری ارومیه یکی از منظم‌ترین و هماهنگ‌ترین بازی‌های والیبال را به نمایش بگذاریم.

سرمربی تیم والیبال شهرداری گنبدکاووس تصریح کرد: به طور قطع تمریناتمان از امروز بر اساس آنالیز تیم شهرداری ارومیه خواهد بود تا بتوانیم دومین پیروزی این فصل را کسب کنیم.

انتهای پیام/ن

نظر شما