شناسهٔ خبر: 28831048 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: طرفداری | لینک خبر

پل اسکولز: پل پوگبا بیش از حد مغرور است و گاهی اشتباهات بچه گانه ای مرتکب می شود

عرفان خزایی

پل اسکولز معتقد است که بازیکنی در سطح پوگبا باید توانایی کنترل بازی را داشته باشد.

صاحب‌خبر -

طرفداری- پل اسکولز اذعان می دارد که دلیل عملکرد عالی پل پوگبا در یوونتوس، بازیکنانی بودند که در کنار او بازی می کردند.

به نقل از وبسایت ESPN، پل پوگبا در این فصل برای تیم منچستریونایتد عملکرد بی ثباتی داشته است و این مسئله یکی از اصلی ترین دلایل ضعف در عملکرد کلی تیم منچستریونایتد در این فصل از رقابت ها بوده است. رابطه ی نامساعد پوگبا با ژوزه مورینو که سرانجام به بازپس گیری بازوبند کاپیتانی از این بازیکن فرانسوی شده، یکی دیگر از عوامل موثر در شروع ضغیف متچستریونایتد در این فصل بوده است.

پل اسکولز اسطوره باشگاه منچستریونایتد که سابقه بردن 11 قهرمانی لیگ برتر جزیره، 3 جام حذفی و دو قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا را تحت نظر سرالکس فرگوسن با این تیم دارد، معتقد است که "بی توجهی" پوگبا مهمترین مشکل این بازیکن است. پل اسکولز در این مورد به ESPN گفت:

او حرکات بسیار کلیدی در یک بازی انجام می دهد و یا با یک پاس زیبا و هوشمندانه همبازیان خود را در موقعیت بسیار خوبی قرار می دهد. ولی چند دقیقه بعد، او یکی از مضحک ترین حرکات را انجام می دهد و برای تیم خود مشکل ایجاد می کند. او به نحوه ای رفتار می کند که گویی کیفیت خودش را به همه ثابت کرده و دیگر نیازی به نمایش بهترین عملکرد خود و قصد توجه کردن به بازی خود را ندارد. این مشکل بزرگ او است. زیرا شما می دانید که آن لحظه غرور سرانجام اتفاق می افتد و او مالکیت توپ را به راحتی از دست خواهد داد. در مقابل ولورهمپتون او با یک پاس بسیار زیبا ، فرد را در موقعیت گلزنی قرار داد ولی کمتر از چند دقیقه بعد او توپ را به سادگی از دست داد و منچستریونایتد یک گل را دریافت کرد.

 پل اسکولز معتقد است که همبازیان پوگبا در یوونتوس به مراتب با تجربه تر از همبازیان حال حاضر او در منچستریونایتد بودند و این مسئله بصورت مستقیم در عملکرد پوگبا موثر است. وی در ادامه گفت:

پوگبا هیچ وقت تمرکز خود را در یوونتوس از دست نمی داد و نسبت به بازی خود بی توجه نبود. زیرا اسامی بزرگتر و با تجربه تری از او مانند بوفون، پیرلو، بونوچی، کیهلینی، بونوچی و مارکیزو در کنار او حضور داشتند. من عاشق آن تیم بودم. مخصوصا نحوه ای که پیرلو با خونسردی کامل، روند بازی را کنترل می کرد. پوگبا عضوی از یک تیم خوب بود، ولی اکنون او به منپستریونایتد آمده و کسی نیست که او را در زمین مدیریت و کنترل بکند.

برچسب‌ها:

نظر شما