شناسهٔ خبر: 28829142 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: انتخاب | لینک خبر

تماشا کنید / ویدیو: جنجال ۹۰؛ آیا صداوسیما دست به خودکشی می‌زند؟ ‏

‏ماجرای پخش نشدن برنامه نود با وجود تاکید عادل فردوسی پور بر پخش آن، رنگ و بوی متفاوتی نسبت به جنجال های پیشین این برنامه دارد. اظهارات میرباقری، معاون سیما درباره حرکت در چارچوب سیاستگذاری شبکه، آن هم در حالی که بسیاری از تزلزل صندلی فردوسی پور با تغییر مدیر شبکه سه از اردیبهشت امسال خبر می دهند، ابعاد موضوع را حتی پیچیده تر کرده. در این شرایط، سرنوشت پرمخاطب‌ترین برنامه تلویزیون آن هم در روزهایی که صداوسیما با بحران کاهش مخاطب روبروست، چه خواهد شد؟

صاحب‌خبر -
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

‏ماجرای پخش نشدن برنامه نود با وجود تاکید عادل فردوسی پور بر پخش آن، رنگ و بوی متفاوتی نسبت به جنجال های پیشین این برنامه دارد.

به گزارش «انتخاب»، این موضوع باعث شد تا فردوسی پور که معمولا از مصاحبه با رسانه ها فراری است، خود شخصا اظهارنظر کند و از مدمه چینی برای پخش نود خبر دهد؛ به ویژه آنکه یک روز بعد ایران با بولیوی بازی داشت و تنش میان دستیار کی روش و حمید استیلی نیز همه را در انتظار برنامه نود نشانده بود.

اظهارات مرتضی میرباقری، معاون سیما درباره لزوم کار کردن در چارچوب سیاستگذاری شبکه، آن هم در حالی که بسیاری از تزلزل صندلی فردوسی پور با تغییر مدیر شبکه سه از اردیبهشت امسال خبر می دهند، ابعاد موضوع را حتی پیچیده تر کرد.

در این شرایط، آینده برنامه نود، پرمخاطب ترین برنامه تلویزیونی دو دهه گذشته نیز همچنان مبهم باقی مانده.گزارش زیر را تماشا کنید.

mp4
<div id="video-display-embed-code"><script type="text/javascript" src="http://www.entekhab.ir/fa/news/play/embed/435759/512665?width=400&height=300"></script></div>
 
 
لینک کوتاه کپی لینک

نظر شما