شناسهٔ خبر: 28829012 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

با حضور ۱۱کشور؛

سومین مرحله تور جهانی والیبال ساحلی کاسپین در انزلی برگزار شد

انزلی- مسئول کمیته والیبال ساحلی کشور به برگزاری سومین مرحله تور جهانی والیبال ساحلی کاسپین در انزلی اشاره کرد و گفت: ۲۳ تیم از ۱۱ کشور در این رقابت‌ها حضور دارند.

صاحب‌خبر -

فریدون الهامی درحاشیه برگزاری مسابقات تور جهانی والیبال ساحلی در مجموعه ورزشی های ساحلی سیروس قایقران انزلی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهارکرد: سومین مرحله تور جهانی والیبال ساحلی کاسپین با حضور بیش از ۵۰ ورزشکار در قالب ۲۳ تیم از ۱۱ کشور از ۲۴ تا ۲۷ مهر ماه در حال برگزاری است.

الهامی افزود: در این دوره از مسابقات تیم‌هایی از کشورهای اسلوونی، سوئد، نروژ، چک، ایتالیا، مالزی، عمان، تایلند، لهستان، روسیه، قزاقستان و ایران حضور دارند.

وی گفت: از ایران ۸ تیم و از کشورهای قزاقستان، چک، تایلند و عمان نیز دو تیم شرکت کرده اند.

مسئول کمیته والیبال ساحلی کشور با بیان اینکه این تور از سطح کیفی بسیار بالایی برخوردار است، تصریح کرد: این مسابقات دارای امتیازات ویژه ای بوده که برای حضور ورزشکاران برتر در المپیک محاسبه می شود. و هر تیم که بتواند بیشترین امتیاز را کسب کند از شانس بیشتری برای حضور در المپیک برخوردار است.

وی یادآورشد: این تور در دو جدول اصلی و مقدماتی در حال برگزاری است. ۱۳ تیم در دور مقدماتی با هم رقابت می‌کنند که شش تیم صعود کننده در این دور به همراه ۱۰ تیم حاضر در جدول اصلی به مصاف هم می‌روند.

لازم به ذکر است در مرحله مقدماتی ۱۳ تیم با هم به رقابت پرداختند که در نهایت تیم های والیبال ساحلی جمهوری چک، قزاقستان (۲)، تایلند (۱ و ۲)، روسیه و ایران(۸) با غلبه برابر حریفان خود به جدول اصلی صعود کردند.

از امروز (چهارشنبه) در رقابت های جدول اصلی شش تیم صعود کرده به همراه ۱۰ تیم دیگر حاضر در این جدول به رقابت می پردازنند.

نظر شما