شناسهٔ خبر: 28827816 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر کشور:

ایستادگی و آزادگی موجب جاودانگی شهدای کربلا در تاریخ شد

تفرش- نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر کشور گفت: ایستادگی در برابر ظلم و آزادگی، شهدای کربلا را در تاریخ جاودانه کرد و شهدای میهن اسلامی نیز از یاران اباعبدالله الحسین(ع) الگو گرفتند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام عبدالحسین معزی که روز چهارشنبه در شهرستان تفرش حضور یافت، در حاشیه چند بازدید و افتتاح در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با بیان اینکه امروز، امنیت و عزت ملت ایران ثمره خون شهدا است اظهار داشت: مرور زندگی شهیدان و حرکت جاودانه آنها همواره درس مقاومت، ایستادگی و فداکاری می دهد.

نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر کشور با تاکید بر اینکه شهیدان این سرزمین اسوه و الگوی مقاومت هستند، خاطر نشان کرد: یقینا شهیدان این مرز و بوم با الگوپذیری از آزادگی و ظلم ستیزی امام حسین (ع)، در برابر تجاوزات دشمن ایستادگی کرده اند.

معزی با اشاره به حضور عاشقان و زائران اباعبدالله الحسین (ع) در مراسم اربعین حسینی، تصریح کرد: با گذشت قرن ها از ایستادگی و آزادگی امام حسین (ع) و یاران با وفایش در حادثه عظیم عاشورا در برابر ظلم، جهل و دنیاپرستی، امروز دیده می شود مشتاقان سرور و سالار شهیدان از سراسر جهان با درک آن حرکت جاودانه، این روزها با حضور در مراسم عظیم پیاده روی اربعین حسینی، به ندای حق طلبی سیدالشهدا(ع) لبیک می گویند.

گفتنی است امروز آیین کلنگ زنی مجتمع درمانی «شفا» جمعیت هلال احمر شهرستان تفرش با حضور آیت الله معزی و مسئولین هلال احمر استان برگزار شد و همچنین وی از روند پیشرفت و تکمیل مرکز فیزیوتراپی هلال احمر این شهرستان بازدید کرد.

همچنین نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر با حضور در حوزه علمیه حضرت امام صادق (ع) شهرستان تفرش کانون طلاب جمعیت هلال احمر را افتتاح کرد و با حضور در آستان مقدس امامزاده سیدمحمد، جد رهبر معظم انقلاب در شهر تفرش به مقام شامخ ایشان ادای احترام کرد.

نظر شما