شناسهٔ خبر: 28818245 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

آیت الله علما:

دستاوردهای ۴۰ ساله انقلاب در دستگاه های مختلف معرفی شود

کرمانشاه_نماینده ولی فقیه در استان وامام جمعه کرمانشاه بر بیان دستاوردهای دستگاه های مختلف در طول ۴۰ سال انقلاب اسلامی تاکید کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله مصطفی علما امروز چهارشنبه در همایش استانی ستاد چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی که در دفتر امام جمعه کرمانشاه برگزار شد، اظهار داشت: بر اساس سبک و سیاستهای قرآن لازم است دستاوردهای انقلاب را با قبل از انقلاب مقایسه کنیم.

وی افزود: برای نسل فعلی هیچ موردی از قبل از انقلاب و اینکه حرکت امام(ره) برای چه بوده بازگو نشده است.

نماینده ولی فقیه در استان وامام جمعه کرمانشاه خاطر نشان کرد: در سال ۴۲ امام(ره) فرمود در حرکت من ضرر معنا ندارد و طبق این فرموده هم اکنون هم در انقلاب و وضعیت کنونی هیچ ضرری متوجه کشور ما نیست.

وی بر بیان خدمات دستگاههای مختلف در طول ۴۰ سال انقلاب تاکید کرد و افزود: قدرتهای نظامی، راهداری، ساخت و سازها، آبرسانی، برق رسانی را باید به گوش جوانان برسانیم تا بدانند کشور ایران هم اکنون در دنیا در همه عرصه ها حرف برای گفتن دارد.

امام جمعه کرمانشاه بیان داشت: زمانی کشور ما حتی سیم خاردار نداشت و با دست خالی مقابل ۷۰ کشور جهان مقاومت کرد اما امروز فناوری هسته ای جوانان این مرز و بوم در دنیا زبانزد است.

وی ادامه داد: همانطور که امام(ره) فرمود دشمنان از اسلام سیلی خوردند باید قدرت این سیلی را تفسیر کنیم.

آیت الله علما با اشاره به راهپیمایی میلیونی اربعین بیان داشت: اگر همه رئیس جمهورهای دنیا همه دلارها را جمع کنند نمی توانند چنین راهپیمایی عظیمی راه بیندازند و این اسلام چنین قدرتی دارد.

وی تصریح کرد: امام(ره) تاکید داشتند که با مدیریت اسلام کشور پیشرفت خواهد کرد و باید تمام تلاش خود را برای چنین مدیریتی به کار بگیریم.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه با تاکید بر حضور پررنگ مردم و مسئولین در راهپیمایی ۱۳ آبان گفت: ما مدیون این انقلاب هستیم و باید اسلامی مدیریت کنیم و تمام دستگاهها باید توان و تجربه خود را در این راه بگذارند.

نظر شما