شناسهٔ خبر: 28817476 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

دارنده مدال طلای آسیا:

در حاشیه زمین فوتبال تمرین می‌کنم/ در اولین اعزامم قهرمان شدم

دارنده نشان طلای پرتاب دیسک بانوان در رقابت‌های پاراآسیایی گفت: برای ایستادن روی سکوی اول آسیا مربی و خانواده‌ام زحمات زیادی کشیده بودند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری مهر، الناز دارابیان قهرمان رشته پرتاب دیسک بازیهای پاراآسیایی ۲۰۱۸ جاکارتا در کلاس F۵۳ اظهار داشت: جاکارتا، اولین مسابقه رسمی برون مرزی من بود که در سه سال گذشته به طور جدی و حرفه‌ای برای طلایی شدن در آن تمرین کردم.

وی ادامه داد: خانواده من نقش موثری در ادامه تحصیل و ورزشم داشتند. همراهی همیشگی آنها کمک کرد تا مقطع کارشناسی ارشد در رشته ادبیات فارسی به تحصیل بپردازم و بعد از آن پدرم هر روز مسئولیت ایاب و ذهابم برای تمرینات ورزشی را بر عهده گرفت. مادرم نیز با همه توانش به ادامه مسیرم کمک کرد و البته خانم الهه شیعه مربی با دانشی که با مهربانی و دلسوزی مرا برای رسیدن به مدال راهنمایی کردند.

دارابیان تاکید کرد: ورزش به جزئی از زندگی من تبدیل شده است و با تعطیلی هر جلسه از تمریناتم احساس خلا می‌کنم اما در کنار زمین فوتبال تمرین می‌کنم و این باعث می شود برخی جلسات ما ناخواسته کنسل شود. کاش ما هم فضایی اختصاصی داشتیم و بی دغدغه تمرین می‌کردیم.

بانوی طلایی پرتاب دیسک رقابت‌های پاراآسیایی جاکارتا در پایان خاطرنشان کرد: آرزوی من جبران ذره ای از زحمات مادر و پدرم است و هدف بعدی ام شکستن رکورد پارالمپیک در توکیو است.

وی در خاتمه بیان داشت: از کمیته ملی پارالمپیک، فدراسیون جانبازان، بهمن رضایی، رئیس انجمن دوومیدانی و هیات البرز برای همه زحماتی که در اعزام ما کشیدند سپاسگزارم.

نظر شما