شناسهٔ خبر: 28813358 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

برگزاری اختتامیه نخستین دوره تدبر در قرآن کریم منطقه آزاد اروند

اختتامیه نخستین دوره تدبر در قرآن کریم با تجلیل از شرکت کنندگان دراین دوره برگزار شد.

صاحب‌خبر -

سید مرتضی نعمت زاده معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد اروند درمراسم اختتامیه نخستین دوره تدبر در قرآن کریم در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ؛ضمن تسلیت ایام سوگواری اربعین حسینی گفت: قرآن بویژه تدبر در آن، انسان را وارد دنیای شگفت آوری کرده؛ دنیایی که در آن قلب ها اوج می گیرد، نگاه ها تغییر می کند و افق های تازه ای به روی دنیای انسان گشوده می شود.

وی افزود: تدبر یک دنیای جدید است در حوزه قرآنی و انسان باید نگاهش را از قرآن بگیرد.

معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد اروند همچنین با اشاره به زندگی انبیاء خصوصا حضرت ابراهیم و اهمیت ملکوت گفت: تدبر دری است به سمت ملکوت آسمان ها و زمین از همین روی خداوند به امامان ما به جای مُلک ملکوت را اهدا کرد.

نعمت زاده ضمن ابراز امیدواری از استمرار این دوره ها با هدف توسعه هرچه بیشتر فرهنگ غنی قرآن در منطقه،  افزود: که تدبر ارتباط مستقیم با قلب ها دارد و باید تلاش کرد تا سبک زندگی، منش و بینش خودمان را از قرآن و خصوصا تدبر به دست آوریم.

مسئول امور قرآنی سازمان منطقه آزاد اروند به اختصار نیز از برنامه های قرآنی که در یک سال گذشته توسط این نهاد نظیر ۱۰۰ محفل قرآنی، ۱۴ جشنواره، بهار قرآن در بهارطبیعت، تدبر در قرآن کریم و …انجام گرفته نام برد.

در پایان این مراسم نیز حلقه گل و هدیه ای به رسم یادبود از طرف جامعه قرآنی خوزستان به سید مرتضی نعمت زاده معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد اروند، اهدا شد.

انتهای پیام/ د

برگزاری اختتامیه نخستین دوره تدبر قرآن

نظر شما