شناسهٔ خبر: 28806243 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

در روز نخست جام؛

شش تیم به جدول اصلی تور جهانی والیبال ساحلی صعود کردند

تور جهانی والیبال ساحلی تک‌ستاره دریای کاسپین در جدول مقدماتی با برگزاری 9 دیدار در روز نخست این بازی‌ها آغاز شد و در پایان شش تیم به جدول اصلی راه یافتند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از انزلی، تور جهانی والیبال ساحلی تک‌ستاره دریای کاسپین در جدول مقدماتی با برگزاری 9 دیدار در مجموعه ورزش‌های ساحلی زنده‌یاد سیروس قایقران در منطقه آزاد در گیلان آغاز شد و تکلیف شش تیم صعودکننده به جدول اصلی مشخص شد.

ابتدا و از ساعت 13 در دیدار افتتاحیه تیم جوانان ایران با ترکیب مالمیر و یمرلی به مصاف قزاقستان چهار رفت و با نتیجه دو بر صفر به برتری دست‌یافت، دیدار دوم روز نخست مابین دو تیم ایران 9 با ترکیب امیری و کلته و روسیه برگزار شد که در پایان تیم ایران با نتیجه دو بر صفر شکست خورد.

در سایر دیدارها تیم ایران 10 با ترکیب صالحی نژاد و شوکتی در برابر جمهوری چک، تیم جوانان ایران با ترکیب یمرلی و مالمیر در برابر قزاقستان سه، تیم روسیه در برابر جمهوری چک، تیم اسلوونی در برابر تایلند یک، تیم نوجوانان ایران با ترکیب خاکی‌زاده و نقیبی‌زاده در برابر ایران هشت با ترکیب شوشتری زاده و نیکوفر و تیم تایلند در برابر ایران هشت با ترکیب شوشتری زاده و نیکوفر تن به شکست دو بر صفر دادند.

 

دو دیدار تیم اسلوونی دو پایان‌بخش روز نخست جام بود، این تیم در برابر نروژ به برتری دو بر یک دست‌یافت و در برابر تایلند یک تن به شکست دو بر صفر داد.

در پایان مرحله مقدماتی تور جهانی والیبال ساحلی تک‌ستاره تیم‌های جمهوری چک، قزاقستان سه، ایران هشت با ترکیب شوشتری زاده و نیکوفر و تایلند یک به همراه تیم‌های روسیه و تایلند دو که با قرعه استراحت روبه‌رو شده بودند به جدول اصلی صعود کردند، در جدول اصلی این رقابت‌ها 16 تیم با یکدیگر رقابت می‌کنند.

برنامه بازی‌های جدول اصلی به شرح زیر است:
ساعت 9 صبح زمین شماره یک: ایران (سالمی - وکیلی) – ایران (عنایتی - فیروزپور)
ساعت 9 صبح زمین شماره دو: تایلند یک – تایلند دو
ساعت 9:50 صبح زمین شماره یک: ایران (رئوفی - میرزاعلی) – ایران (شوشتری – نیکوفر)
ساعت 9:50 صبح زمین شماره دو: قزاقستان سه – جمهوری چک
ساعت 10:40 زمین شماره دو: قزاقستان دو – ایتالیا
ساعت 10:40 زمین شماره یک: اسلوونی یک – ایران (پورعسگری – آقاجانی)
ساعت 11:30 زمین شماره یک: قزاقستان یک – ایران (سلاق – فرخی)
ساعت 11:30 زمین شماره دو: لهستان – روسیه

 تور جهانی والیبال ساحلی تک‌ستاره دریای کاسپین با حضور 24 تیم از 11 کشور از امروز سه‌شنبه به میزبانی مجموعه ورزش‌های ساحلی زنده‌یاد سیروس قایقران در منطقه آزاد در گیلان آغاز شد، این رقابت‌ها تا 27 مهرماه ادامه دارد.

انتهای پیام/hgt

نظر شما