شناسهٔ خبر: 28805313 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: طرفداری | لینک خبر

ایران 2-1 بولیوی؛ پیروزی سخت شاگردان کی روش در ورزشگاه آزادی

فواد بغلانی

ایران در دیدار تدارکاتی موفق به شکست بولیوی شد.

صاحب‌خبر -

طرفداری- تیم ملی فوتبال ایران موفق شد در دیداری تدارکاتی با نتیجه 2-1 بولیوی را شکست دهد.
 

گزارش بازی

تیم ملی ایران بازی را در نیمه اول هجومی آغاز کرد. در دقیقه 2 ارسال سامان قدوس با ضربه سر مهدی طارمی همراه شد ه این ضربه بعد از برخورد به تیرک دروازه بولیوی به بیرون رفت. در دقیقه 16 با حرکت ترکیبی بازیکنان ایران توپ به علیرضا جهانبخش رسید که شوت این بازیکن به شکل خطرناکی از کنار دروازه بولیوی به بیرون رفت.

در دقیقه 23 ضربه مهدی طارمی را از درون محوطه جریمه بولیوی، دروازه بان این تیم دور کرد. در دقیقه 34 شوت سنگین وحید امیری در آستانه ورود به دروازه بود که مدافع بولیوی در مسیر توپ قرار گرفت و مانع باز شدن دروازه تیمش شد.

در دقیقه 56 کریم انصاری فرد می توانست دروازه بولیوی را باز کند که ضربه این بازیکن راهی به دروازه نبرد. در دقیقه 71 احسان حاج صفی در موقعیت گلزنی بسیار خوبی قرار گرفت که ضربه سر این بازیکن به بیرون رفت. در دقیقه 80 شوت خطرناک بازیکنان بولیوی را بیرانوند در دو مرحله به سختی مهار کرد. در دقیقه 89 کریم انصاری فرد یک بازیکن را از پیش رو برداشت اما ضربه نهایی این بازیکن از بالای دروازه به بیرون رفت.

شرح گل ها

دقیقه 17؛ علیرضا جهانبخش (ایران 1-0 بولیوی): پرتاب اوت بلند وحید امیری در مسیر با ضربه سر مهدی طارمی همراه شد که این ضربه سر به علیرضا جهانبخش رسید که این بازیکن در دو مرحله توپ را روانه دروازه کرد و بالاخره توانست دروازه را باز کرد.

دقیقه 51؛ کاردوزو (ایران 1-1 بولیوی): توپ پشت محوطه جریمه به کاردوزو رسید و این بازیکن با یک شوت محکم دروازه ایران را باز کرد.

دقیقه 62؛ مهدی ترابی (ایران 2-1): پاس در عمق اشکان دژاگه به مهدی ترابی رسید و ترابی از بین پاهای دروازه بان بولیوی دروازه این تیم را باز کرد.

نظر شما