شناسهٔ خبر: 28804992 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

مدیرکل طرح های ملی و فراگیر وزارت ورزش و جوانان:

اشتغال و اوقات فراغت اولویت وزارت ورزش‌وجوانان برای سال آینده است

مدیرکل طرح های ملی و فراگیر جوانان گفت: اشتغال و اوقات فراغت موضوعات مورد توجه جوانان وزارت در سال آینده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش برنا آذربایجان غربی، امیر حسین آل اسحاق مدیرکل طرح های ملی و فراگیر جوانان که برای بررسی وضعیت سمن‌های حوزه جوان استان به ارومیه سفر کرده است در گفت و گویی گفت: در حوزه اداره کل طرح های ملی و فراگیر، 2 محور مورد تاکید است که این دو طرح، اصلاح برنامه ها و بررسی و بهبود وضعیت خانه های جوان و تنظیم دبیرخانه دریافت و بررسی طرح ها است.

وی افزود: امروز در جمع سمن‌های حوزه جوانان با فضای استان آذربایجان غربی آشنا شدیم و متوجه شدیم پتانسیل استان با آن چیزی که پیش از این از آن اطلاع داشتیم بطور محسوسی متفاوت و پتانسیل استان بالاتر از تصور ما بود.

وی اظهار کرد: در نشست امروز، موضوعات مربوط به اشتغال و فنی و اعتباری و اشتغال پذیری در معاونت جوانان و برنامه ریزی اوقات فراغت و موضوعات مربوط به هفته جوان مورد بررسی قرار گرفت.

مدیرکل طرح های ملی و فراگیر جوانان خاطر نشان کرد: سال آینده تمرکز برروی اشتغال و اوقات فراغت خواهد بود تا شاهد بهبود فضا باشیم.

آل اسحاق گفت: وضعیت کیفی طرح ها و ایده های جوانان در استان آذربایجان غربی فراتر از تصور و قابل تحسین بود و نیاز به توجه جدی مدیران استان و اداره کل ورزش و جوانان دیده می شود.

آل اسحاق ادامه داد: برای باز شدن گرهی از مشکلات کشور توجه بیشتر و حرکت به سمت موضوعات اشتغال در ایده ها احساس می شود.

نظر شما