شناسهٔ خبر: 28800602 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

بازگشت نام آوران کرمانی کاروان ایران درپاراآسیایی جاکارتا

خبرگزاری صداوسیما

نام آوران کرمانی کاروان ایران در رقابتهای پاراآسیایی جاکارتا ، امروز با استقبال ورزش دوستان به کرمان بازگشتند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صداوسیما درمسابقات پاراآسیایی 2018 جاکارتا هشت نماینده کرمان با کسب سه طلا و پنج نقره به کار خود پایان دادند.

کادر اعزامی استان کرمان در این مسابقات ، زهرا نعمتی ، سمیه عباسپور و علی سینا منشازاده (تیر و کمان) ، عشرت کردستانی (پرتاب وزنه دو و میدانی) ، پیمان نصیری (دو و میدانی) و منصور پورمیرزایی (وزنه برداری) ، بتول جعفریان ، فاطمه جهانی و بتول خلیل زاده (والیبال نشسته) ، مریم ایرانمنش (مربی والیبال نشسته) و نادیا جعفری (داور گلبال) بودند که با استقبال مردم ورزش دوست استان روبرو شدند.
پیمان نصیری دونده کرمانی در ماده هزار و 500  متر مسابقات پاراآسیایی با پشت سر گذاشتن رقبای خود به نشان طلا دست یافت.

در ادامه این مسابقات منصور پورمیرزایی در دسته 107+ کیلوگرم پس از سیامند رحمان به نشان نقره مسابقات رسید.

عشرت کردستانی در پرتاب وزنه توانست گردن آویز طلا را به دست آورد.

تیم والیبال نشسته بانوان که مریم ایران منش سرمربیگری این تیم را بر عهده دارد نیز موفق به کسب نشان نقره شد که علاوه بر سرمربی تیم ، سه بازیکن کرمانی این تیم به نام های بتول جعفریان ، بتول خلیل زاده وفاطمه جهانی هم صاحب سه نشان نقره شدند.

زهرا نعمتی هم در رشته تیراندازی موفق به کسب یک طلا و یک نقره شد و به این ترتیب هشت نماینده کرمان در مسابقات پاراآسیایی با کسب سه طلا و پنج نقره به کار خود در جاکارتا پایان دادند.

بازیهای پاراآسیایی ۲۰۱۸ اندونزی از ۶ اکتبر (۱۴ مهر) تا ۱۳ اکتبر (۲۱ مهر) در ۱۰ ورزشگاه شهرهای جاکارتا و پالم بانگ برگزار شد و ۳ هزار و  ۵۸۹ ورزشکار از ۴۳ کشور آسیایی در ۱۸ رشته رقابت کردند. 

دانلود

mp4
<div id="video-display-embed-code_2735311" ><script type="text/JavaScript" src="http://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/2254601/2735311?width=400&height=300"></script></div>
 

نظر شما