شناسهٔ خبر: 28799941 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: نود | لینک خبر

شوراي تامين مجوز داد؛ زنان تماشاگر ايران - بوليوي

در بازي امروز ايران و بوليوي تعداد محدودي از هواداران زن فوتبال به ورزشگاه آزادي مي روند.

صاحب‌خبر -

آنطور که روزنامه گل خبر داده بعد از کش و قوس هاي فراوان مسئولان فدراسيون فوتبال موفق شدند تا مجوز حضور تعداد محدودي از هواداران زن را در ورزشگاه آزادي دريافت کنند.


فدراسيون فوتبال رايزني هايي را با شوراي تامين تهران انجام داد تا براي بازي امشب ايران و بوليوي تعدادي از هواداران زن فوتبال به ورزشگاه آزادي بروندو ظاهرا در اين باره موفق هم شده است.


گفته مي شود شوراي تامين مجوز حضور برخي زنان در ورزشگاه آزادي را صادر کرده و قرار است اين افراد امروز در بازي ايران و بوليوي حاضر باشند.


خانواده بازيکنان تيم ملي فوتبال، همه تيم هاي ملي بانوان فوتبال و فوتسال، کارمندان زن فدراسيون فوتبال و البته تعدادي هميار هوادار زن از جمله افرادي هستند که مي توانند امروز به ورزشگاه آزادي بروند و تيم ملي ايران را مقابل بوليوي تشويق کنند.


بي ترديد اين اتفاق در راستاي حضور خانواده ها در ورزشگاه آزادي مثبت خواهد بود. هفته گذشته بود که وزير ورزش پيشنهاد کرد خانواده ها در بازي پرسپوليس و السد قطر حضور يابند و حالا حضور همين تعداد محدود زنان در ورزشگاه آزادي نيز مي تواند سرآغازي براي رخ دادن اتفاق بزرگي باشد که هواداران فوتبال سال ها منتظرش هستند.

 

 

پيش از اين فدراسيون هايي مثل واليبال و بسکتبال تلاش هاي زيادي براي حضور زنان در ورزشگاه ها انجام دادند و اين تلاش ها تا حدي موثر واقع شد و در برخي مسابقات خانواده ها توانستند با حضور در ورزشگاه ها مسابقات را از نزديک تماشا کنند. در بحث فوتبال اما با وجود مسائل متعدد مطرح شده اما هيچ گاه اين اتفاق نيفتاد. فقط در جريان بازي‌هاي ايران با پرتغال و اسپانيا در جام جهاني هواداران زن توانستند به ورزشگاه آزادي بروند و از طريق ويدئو پروژکتور اين مسابقه را تماشا کنند. حتي يک بار قرار شد خبرنگاران زن به آزادي بروند و تقسيم بندي جايگاه خبرنگاران نيز انجام شد اما در نهايت اين مساله نيز به سرانجام نرسيد و حالا همه اميدوارند در ديدار ايران و بوليوي اين طلسم شکسته شود.

نظر شما