شناسهٔ خبر: 28795915 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

آغاز اعمال محدودیت‌های ترافیکی از فردا درجاده‌های مازندران

رییس پلیس راه نیروی انتظامی مازندران گفت: اعمال محدودیت‌های ترافیکی از فردا چهارشنبه ۲۵ مهردر جاده‌های استان آغاز می شود .

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، سرهنگ قدمی رییس پلیس راه نیروی انتظامی مازندران با بیان اینکه رفت و آمد انواع تریلر در جاده هراز همچنان ممنوع می شود گفت: در جاده هراز رفت و آمد کلیه کامیون‌ها و کامیونت‌ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از فردا چهارشنبه ۲۵ مهر ساعت ۱۲ تا ۲۴ شب و از ساعت ۸ تا ۲۴ روز‌های پنجشنبه و جمعه ۲۷ و ۲۶  ممنوع است .

وی  افزود: در جاده کندوان رفت وآمد انواع تریلر، کامیون و کامیونت از محور کرج – چالوس و بالعکس کماکان ممنوع می شود .

رییس پلیس راه نیروی انتظامی مازندران گفت : رفت و آمد موتور سیکلت از ۱۲ ظهر فردا چهارشنبه ۲۵ مهر تا ساعت ۶ روز شنبه مهر ۲۸ از جاده کرج – چالوس، هراز، فیروزکوه و تهران – سمنان – مشهد و بالعکس ممنوع می‌می شود.

سرهنگ قدمی افزود: رفت و آمد موتور سیکلت‌های انتظامی و امدادی برای انجام ماموریت‌های ضروری در مسیر مجاز جریان ترافیک بلامانع خواهد بود.

وی گفت: در جاده کندوان رفت و آمد انواع وسایل نقلیه سواری از ساعت ۱۴ تا ۲۴ روز جمعه ۲۷ مهر از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع بوده و با اعلام مأموران پلیس راه درمحل آمد و شد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۷ الی ۲۴ روز جمعه از مرزن آباد به سمت کرج بصورت یکطرفه خواهد بود.

همچنین هوای فردا چهارشنبه در این جاده کوهستانی ابری همراه با بارش باران و کاهش دما پیش بینی شده است.

هوای روز پنجشنبه این جاده های کوهستانی نیز ابری بتدریج کاهش ابر و دمای هوا نیز بین ۵ تا ۱۲ درجه سانتیگراد در نوسان است.

انتهای پیام /ر

اعلام برنامه محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته  در جاده‌های مازندران

نظر شما