شناسهٔ خبر: 28795421 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان خبر داد

محکومیت 180 هزار یورویی یک شرکت بازرگانی در زنجان

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان از محکومیت 179 هزار یورویی شرکت واردات و صادرات در زنجان خبر داد.

صاحب‌خبر -

مرتضی ممیزی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: اخیرا در تعزیرات حکومتی استان زنجان یک شرکت واردات و صادرات محکوم شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان با بیان اینکه تخلف این شرکت صادراتی دریافت ارز دولتی و عدم ایفای تعهدات واردکنندگان در قبال دریافت ارز بوده است افزود: شرکت متخلف در قبال ارز دریافتی کالای وارداتی نداشته است.

ممیزی با اشاره به اینکه این شرکت یک فقره اسناد اعتباری در نزد یک بانک خصوصی افتتاح کرده است که از آن طریق اقدام به واردات کالا کند، گفت: این شرکت 179 هزار یورو ارز دولتی دریافت کرده بود.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان با اشاره به اینکه این شرکت پروانه ترخیص کالا در این زمینه ارائه نکرده است، افزود: امسال نخستین پرونده بود که در این حوزه به تعزیرات حکومتی رسید.

وی ادامه داد: این شرکت طبق حکم صادره از تعزیرات حکومتی استان به اعاده عین ارز به مقدار 179 هزار یورو به حق بانک شاکی و تعلیق کارت بازرگانی به مدت یکسال محکوم شد.

ممیزی با هشدار به متخلفان در زمینه برخورد قاطع با آنها افزود: با توجه به اینکه برخی از سودجویان با شرایط پیش آمده به دنبال برهم زدن نظم بازار هستند؛ از همین رو تعزیرات حکومتی نیز پرونده آنها را در اسرع وقت رسیدگی می‌کند.
انتهای پیام/الف

نظر شما