شناسهٔ خبر: 28795394 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: آناج | لینک خبر

من و خانواده‌ام دیوانه گلاسگو هستیم؛

اروین: تراکتور‌سازی بزرگترین تیم ایران است/ می‌توانم در بازی‌های رسمی هت‌تریک کنم/ به پیروزی مقابل صنعت نفت خوش‌بینم

مهاجم اسکاتلندی تراکتورسازی گفت: مطمئن باشید در بازی‌های رسمی هم برای تراکتورسازی هت‌تریک می‌کنم.

صاحب‌خبر -

به گزارش آناج به نقل از خبر ورزشی، لی اروین مهاجم اسکاتلندی تیم تراکتور که در بازی‌های تدارکاتی اخیر تیمش نمایشی بسیار مطلوب از خود ارائه داده از حضورش در تبریز ابراز رضایت می کند. گفتگوی او با خبرورزشی را در ادامه می‌خوانید: 

* چطور شد به تراکتور آمدی و این تیم را انتخاب کردی؟
خوشحالم که به عنوان اولین بازیکن اسکاتلندی به فوتبال ایران آمدم. تیم تراکتور‌سازی از طریق مدیربرنامه‌هایم به من معرفی شد. ایشان از خصوصیات تراکتور‌سازی گفتند و اینکه تراکتور‌سازی بزرگترین تیم ایران است. من هم خیلی دوست داشتم چالش جدیدی را در دنیای بازیگری‌ام تجربه کنم به همین دلیل با علاقه و عشق زیاد به تراکتور آمدم و در تبریز از زندگی‌ام بسیار راضی هستم. 

* در رابطه با جو تراکتور و تماشاگران این تیم چه صحبتی داری؟
همه تلاشم را می‌کنم تا خودم را با شرایط فوتبال ایران و بازی در تراکتور وفق بدهم. البته مسلماً این امر با حضور خانواده‌ام بهتر و زودتر محقق خواهد شد. از جو تراکتور‌سازی خیلی راضی‌ام، تماشاگران این تیم هم فوق‌العاده‌اند و انرژی بالایی به بازیکنان می‌دهند و بازی در چنین فضایی واقعاً برای یک بازیکن لذت‌بخش است. 

* در بازی دوستانه سه گل زدی و در چند دیداری که بازی کردی بهترین نمایش را داشتی، قادر هستی باز هم گل بزنی؟
من در بازی دوستانه سه گل زدم، اما حتماً می‌توانم مانند بازی‌های تدارکاتی باز هم سه گل بزنم و هت‌تریک کنم، چون توانایی این کار را در خودم می‌بینم. البته باید این را هم در نظر بگیرید که من از ابتدای فصل نبودم و دیرتر به تیمم ملحق شدم. 



 

* از اسکاتلندی می‌آیی که همه فوتبال‌دوستانش یا طرفدار سلتیک هستند یا گلاسگو رنجرز، تو طرفدار کدام‌یک از این دو تیم هستی؟
نه تنها من بلکه همه خانواده‌ام دیوانه گلاسگو و عاشق این تیم هستیم و جزو طرفداران سر سخت این تیم دوست‌داشتنی محسوب می‌شویم. 

* خارجی‌های این فصل تراکتور انصافاً بازیکنان خیلی خوبی هستند، تو هم می‌توانی مانند آن‌ها بدرخشی؟
خوشحالم که بازیکنان خیلی خوبی هم‌تیمی من هستند. این موضوع هم قطعاً به بهبود کیفیت فنی تیم و خود بازیکنان کمک خواهد کرد. در مورد خودم هم باید بگویم به محض اینکه در ترکیب قرار بگیرم آن‌قدر خوب کار می‌کنم که رضایت کادرفنی را همراه خود داشته باشم. 

* در خصوص بازی حساس با صنعت‌نفت آبادان چه صحبتی داری و نمی‌ترسی که مانند بازی در آبادان در جام‌حذفی، در لیگ هم به این تیم ببازید؟
ما در بازی قبلی در زمین حریف هم بازی خوبی ارائه دادیم و تا 8 دقیقه به پایان بازی 3 بر یک از تیم میزبان جلو بودیم و در ضربات پنالتی باختیم، اما این بار در لیگ بازی دیگری مقابل صنعت‌نفت پیش‌رو داریم و خیلی نسبت به کسب پیروزی و برد خوشبین هستیم. بازیکن باید نگاه خوشبینانه‌ای داشته باشد و به لحاظ روانی هم در بهترین شرایط باشد. خوشبختانه بازیکنان ما هم به لحاظ فنی، روانی و بدنی در بهترین شرایط هستند و حتماً بهترین نمایش را مقابل تیم آبادانی برای کسب سه امتیاز ارائه خواهند داد. اصلاً ما فقط برای برد به آبادان می‌رویم تا با پیروزی جایگاه‌مان را در جدول ارتقا دهیم.

انتهای پیام/

نظر شما