شناسهٔ خبر: 28793951 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: طرفداری | لینک خبر

رقابت تجاری ثانویه؛ کدام تیم‌های لیگ برتر هنوز روی آستین پیراهن‌ خود تبلیغ ندارند؟

میلاد وفادار

سه باشگاه با ریشه انگلیسی، هنوز در برابر اسپانسرهای مختلف مقاومت کرده‌اند؛ اما در این بازار رقابتی، آیا اصلا امکان پایداری این مقاومت وجود دارد؟

صاحب‌خبر -

طرفداری- تاتنهام یکی از تنها سه باشگاه لیگ برتر انگلیس است که هنوز روی آستین خود اسپانسر ندارد.

به گزارش football.london، در حالی که بازیکنان اورتون با یک لوگوی انگری بردز یا همان بازی معروف «پرندگان خشمگین» بر روی آستین خود وارد زمین می‌شوند و منچسترسیتی، تایر‌های نکسن را تبلیغ می‌کند، آستین پیراهن‌های تاتنهام عاری از حامی مالی است؛ آن‌ هم در دوره‌ای که به ندرت می‌توان تیمی را پیدا کرد که لباسش یک تابلوی تبلیغاتی نشده باشد.

علاوه بر اسپرز، برنلی و نیوکاسل دیگر باشگاه‌هایی هستند که از این بازار پر سود عقب مانده‌اند و امسال اسپانسری بر روی آستین پیراهن‌های شان ندارند. این در حالی است که کمپانی هیوندای برای تبلیغ شدن نشان خود روی آستین پیراهن چلسی تا سال ۲۰۲۴، ۵۰ میلیون پوند هزینه کرده است و آرسنال هم بابت داشتن عبارت «از رواندا دیدن کنید» بر روی لباس خود، قراردادی به ارزش ۳۰ میلیون پوند تا سال ۲۰۲۱ با این کشور آفریقایی امضا کرده است. 

نظر شما