شناسهٔ خبر: 28789819 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: شیرازه | لینک خبر

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس در گفتگو با شیرازه:

در بستن بودجه سال آینده موارد سند الگوی پیشرفت را لحاظ خواهیم کرد

صاحب‌خبر -
به گزارش شیرازه ، اخیرا رهبر انقلاب دستگاه‌ها، مراکز علمی، نخبگان و صاحبنظران را برای بررسی و اصلاح سند اولیه الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت فراخواندند.

در بند دوم فراخوان  اصلاح سند اولیه الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت آمده است: مجلس شورای اسلامی با نگاه ملی به بررسی سند حاضر بپردازد و نکات ضروری برای ارتقای آن را بعنوان سند بالادستی قوانین برنامه‌ای کشور پیشنهاد نماید و تمهیدات لازم را برای تهیه و تصویب طرح‌ها و لوایح برنامه‌ای در چارچوب نسخه نهایی آن مقرر سازد.

رحیم زارع عضو کمیسیون اقتصادی مجلس در این باره در گفتگو با شیرازه اظهار داشت: در سند اولیه الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت جنبه های مختلف اجتماعی، سیاسی، اقتصادی، فرهنگی و موارد دیگر در نظر گرفته شده است. در حوزه اقتصادی نیز در کمیسیون حمایت از تولید و هم در کمیسیون اقتصادی برنامه هایی داریم و در بستن بودجه سال آینده موارد سند الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت را لحاظ خواهیم کرد.

وی با بیان اینکه امروز کشور ما نیازمند تلاش دوچندان مجلس و مدیران اجرایی دارد گفت: باید دور از حاشیه ها برای این مردم و کشور کار کرد تا مشکلات حل شود.

زارع افزود: برا اساس متن ابلاغیه رهبر انقلاب در موارد مختلف از جمله، سیاست گذاری‌ها و نهادسازی‌های اقتصادی و مالی، تحقق عدالت مالیاتی، تسهیل ورود کارآفرینان به عرصه‌های اقتصادی به ویژه اقتصاد دانش بنیان، تحقق عدالت در ساختار قانونی نظام بانکی در کمیسیون حمایت از تولید و اقتصادی به عنوان راهبرد عمل خواهیم کرد.

نظر شما