شناسهٔ خبر: 28788144 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

ثبت بیش از 56 میلیون تردد در محورهای مواصلاتی استان اردبیل

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اردبیل از ثبت بیش از56 میلیون و264 هزار تردد در6ماهه امسال درمحورهای مواصلاتی استان اردبیل خبر داد.

صاحب‌خبر -

علی رحمتی، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اردبیل در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، افزود: در 6ماهه نخست امسال بیش از 56 میلیون تردد درمحورهای مواصلاتی استان اردبیل توسط  64 دستگاه تردد شمار به ثبت رسیده است که درمقایسه با مدت مشابه سال قبل که بیش از 49میلیون تردد بود حدود 13.6درصد افزایش را نشان می دهد. 

وی محورهای اردبیل آستارا – اردبیل و نمین را با ثبت بیش از 3 میلیون تردد جزو پرترددترین محورهای استان در سال 97 برشمرد وافزود:ماه های مرداد وشهریور پرترددترین ماه در 6ماهه امسال بودند.

عضو شورای اداری استان اردبیل با بیان اینکه این میزان تردد توسط 64سامانه تردد شمار که در 32 نقطه از راههای استان نصب شده به ثبت رسیده است گفت:درمجموع آمار تردد در محور ورودی وخروجی استان طی این مدت بیش از 8 میلیون و 650 هزار و 444 بوده است که نسبت به مدت مشابه سال قبل 8درصد رشد داشته است.

رحمتی از نصب 27سامانه هوشمند ثبت تخلفات عبور و مرور با امکان ثبت پلاک خودروها در جاده های استان خبر داد و تصریح کرد: از این تعداد 13سامانه موجود در 8 مقطع از محورها نصب شده است و 14 سامانه جدید نیز در محورهای اردبیل - آستارا و اردبیل - نیر در حال بهره برداری می باشد.

وی بیان کرد: مکان یابی 14سامانه ثبت تخلفات عبور و مرور در 12 نقطه از محورهای اصلی استان از جمله محورهای اردبیل - پارس آباد و اردبیل- سرچم صورت گرفت که در فاز بعدی طرح سامانه های مذکور نصب خواهند شد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اردبیل ثبت تخلف اضافه تناژ، سرعت و سبقت غیر مجاز، ثبت بیش از هزار و 200 تخلف ارسالی حین حرکت و 22 هزار تعداد تخلف ثبت شده غیرمجاز ارسال شده به پلیس راه کشور را از نتایج و عملکرد سامانه های هوشمند ثبت تخلف در نیم سال نخست سال دانست و اظهار امیدواری کرد: رانندگان با رعایت کامل قوانین سرعت مجاز و مطمئنه وارد جاده ها شده و از طریق سامانه 141مدیریت مرکز راههای استان از آخرین وضعیت جاده ها مطلع شوند.

انتهای پیام/ح

افزایش بیش از 13 درصدی تردد در محورهای اردبیل

نظر شما