شناسهٔ خبر: 28786747 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: ابنا | لینک خبر

روحانی لبنانی: سوریه در جنگ با تروریسم تکفیری قاطعانه پیروز خواهد شد

ابنا

شیخ عبدالله جبری دبیرکل جنبش امت لبنان تأکید کرد که سوریه در جنگ با تروریسم تکفیری قاطعانه پیروز خواهد شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری اهل بیت(ع) ـ ابنا ـ شیخ «عبدالله جبری» دبیرکل جنبش امت لبنان با «مصطفی حمدان» رئیس جنبس الناصریین این کشور دیدار و گفت وگو کرد.

وی در این دیدار گفت: دولت جدید لبنان باید در اسرع وقت تشکیل شود زیرا استمرار وضع کنونی و سنگ اندازی ها به هیچ وجه جایز نیست.

این روحانی اهل تسنن افزود: اختلاف درباره غنیمت های وزارتی در حالی ادامه دارد که گویی انتخابات پارلمانی برگزار نشده است. این در حالی است که دولت جدید باید بر اساس نتایج انتخابات تشکیل شود.

وی تصریح کرد: سوریه در جنگ با تروریسم تکفیری قاطعانه پیروز خواهد شد و هم اکنون نیز شاهد پیشروی ارتش سوریه و همپیمانان آن هستیم.

شیخ عبدالله جبری اظهار داشت که ارتش سوریه و همپیمانان آن در حال پیشروی تا آزادی آخرین ذره از خاک سوریه از لوث تروریست های تکفیری هستند.

دبیرکل جنبش امت ادامه داد: بازگشایی گذرگاه مرزی سوریه و اردن دلیلی بر پیروزی دولت ملی سوریه به رهبری بشار اسد به شمار می آید.

وی از مسئولان لبنانی خواست جرأت و شجاعت ملی داشته باشند و با سوریه هماهنگ شوند زیرا لبنان بزرگترین سود برنده از بازگشایی این گذرگاه است و مرز سوریه و عراق نیز در آینده ای نزدیک بازگشایی خواهد شد.

این روحانی لبنانی با بررسی آخرین تحولات فلسطین گفت: تظاهرات بازگشت که به صورت هفتگی در نوار غزه برگزار می شود شایسته تقدیر است.

وی افزود: انتفاضه فلسطینیان سبب وحشت و رعب جنایتکاران صهیونیستی شده است و این مساله نشان می دهد که مقاومت و گروه های مختلف آن به عنوان رکن اساسی در مقابله با اقدامات صهیونیست ها به شمار می آیند.

...........

پایان پیام / 326

نظر شما