شناسهٔ خبر: 28777032 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: راه دانا | لینک خبر

به مناسبت شهادت حضرت رقیه(س) ؛

همایش بزرگ سه ساله های حسینی در چهارمحال وبختیاری برگزار شد + تصاویر

به مناسبت شهادت حضرت رقیه (سلام الله علیها) همایش سه ساله های حسینی در محل امامزادگان حلیمه و حکیمه خاتون شهرکرد برگزار شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از جهانبین نیوز ؛ صبح امروز دوشنبه 23 مهر 1397 به مناسبت شهادت حضرت رقیه (سلام الله علیها) همایش سه ساله های حسینی در چهارمحال وبختیاری برگزار شد.

 

 

همایش بزرگ سه ساله های حسینی در شهرکرد برگزار شد

 



این همایش در محل امامزادگان حلیمه و حکیمه خاتون شهرکرد با حضور پرشور کودکان خردسالان ۳ تا ۷ سال به همراه مادران خود در غم شهادت طفل سه ساله امام حسین (علیه السلام)، حضرت رقیه (سلام الله علیها) اشک ماتم ریختند.

 

 

 

 

همایش سه ساله های حسینی در لردگان برگزار شد

 

همایش سه ساله های حسینی همزمان با سالروز شهادت دخت سه ساله اباعبدالله الحسین حضرت رقیه سلام الله علیها؛ همزمان در سراسر کشور در مصلای اولی الامر لردگان برگزار شد.

 

این همایش  با اجرای برنامه های مذهبی در سوگ حضرت رقیه(س) در مصلای بزرگ اولی الامر شهرستان لردگان برگزار شد.

مداحی نوگلان حسینی و مرثیه خوانی نوگلان زینبی، نمایش نامه خوانی عاشورایی و سخنرانی حوزه کودک با محوریت تبیین قیام عاشورایی و پرداختن به فرهنگ عاشورایی و نقش خانواده در این واقعه از محورهای این همایش بود.

حجت الاسلام سید مهران کریم پور مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه لردگان در این همایش گفت: کودکان از سن کودکی روح جست و جو گری خود را نشان می دهند نباید ما با رفتارهای خود به آنها بی احترامی کنیم.

وی تصریح کرد: هیچگاه به او توهین و بی احترامی نکنید، با کودک خود مشورت و او را سرگرم کنید، زیرا آنها روحی صادق، پاک، فعال و جست و جو گری دارند.

کریم پور بیان کرد: اگر تربیت و هدایت کودک بر اساس قرآن باشد کسی نمی تواند به فرزند شما آسیب وارد کند و آنچه فرزندان ما را در معرض انواع آسیب های اجتماعی قرار داد ناشی از ناآگاهی از فرهنگ اصیل اسلامی است.

 














انتهای پیام/

نظر شما